Kaufland se rozhodl snížit obsah soli, cukru a tuku v produktech vlastních značek

Kaufland se rozhodl snížit obsah soli, cukru a tuku v produktech vlastních značek

Zvyšující se výskyt civilizačních chorob, které se stále častěji týkají i mladé generace, připomíná důležitost zdravého stravování. Společnost Kaufland přispívá ke zdravému životnímu stylu a svojí redukční strategií chce inspirovat ostatní. Cílem redukční strategie je do roku 2021 zredukovat obsah cukru, soli a tuku u více než 300 artiklů vlastních značek průměrně o 20 procent bez užití náhradních látek.

Společnost na těchto opatřeních pracuje nepřetržitě již od roku 2015. Pečlivě sleduje obsah škodlivých látek ve všech potravinách, a při tom se zaměřuje na sortiment, ve kterém by bylo možné kompletně jejich redukční strategii uplatnit.

„Nadbytek cukru, soli a tuku zvyšuje pravděpodobnost vzniku zdravotních problémů. S naší redukční strategií chceme pozitivně přispět k prevenci s tím souvisejících onemocnění. Proto sledujeme obsažené látky v produktech vlastních značek a zaměřujeme se na to, jakým způsobem je možné zredukovat sůl, cukr a tuk bez používání dalších náhradních látek. Obzvláště důležité jsou pro nás pak ty produkty, které jsou určené dětem,“ říká Renata Maierl, tisková mluvčí společnosti Kaufland Česká republika.

Redukční strategii není ale možné realizovat samostatně. Již ve fázi vývoje produktů spolupracuje Kaufland se svými dodavateli na tom, aby byly nabízeny zdravější alternativy. V oblasti vlastních značek se jedná převážně o sortimentní skupiny nealkoholických nápojů, sýrových artiklů, pomazánek, masa, uzenin a mraženého zboží.

Zdravé stravování a zdravý životní styl podporuje Kaufland dlouhodobě. Od roku 2012 spolupracuje se základními a středními školami a učilišti po celé ČR v rámci projektu Partnerství se školami. Například v interaktivních tematických hodinách o zdravé snídani si studenti mohou prostřednictvím praktických soutěžních úkolů vyzkoušet, jak má z hlediska nutričního složení vypadat zdravá snídaně, a poté si ji z čerstvých surovin také připravit. Dalšími aktivitami v programu jsou přednášky o zdravé výživě, dodávání zdravých potravin na školní akce či exkurze do masozávodu, logistiky a prodejen společnosti.

Zdroj informací

Kaufland Česká republika, v. o. s. a NejBusiness.cz

Datum

31. července 2018

Diskuse

Žádný komentář dosud nebyl vložen

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

10. března 2025

Česká EAG ohlásila dvě akvizice v Německu za více než miliardu

osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...

28. února 2025

Evropská komise schválila Česku podporu na výrobu tepla z biomasy

Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...

27. ledna 2025

Nůžky odměňování žen a mužů v Česku jsou pořád rozevřené

Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...

22. ledna 2025

Půjčka pro podnikatele je spojená s minimální administrativou

Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

Reklama

Page generated in 1.2664 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál