Světový fotbalový šampionát zná své vítěze. Pro fanoušky skončila atraktivní podívaná a mohou se těšit zase za 4 roky. Kolik peněz během svého sportovního svátku utratili zahraniční fanoušci, spočítala Sberbank. Podívala se na využití kreditních karet a platby prostřednictvím její sítě.
1. Celkově zahraniční fanoušci předvedli v evropské části Ruska výborný výkon a utratili 1,3 miliardy EUR.
2. Mistři výdajů byli návštěvníci ze Spojených států (76,7 milionu EUR), Číny (56,1 milionu EUR) a Mexika (30,1 milionu EUR).
3. Mezi top nákupy, za které cizinci utráceli, patřily hotely, restaurace, nákupy oblečení, sportovní potřeby a jídlo.
4. Hotovost není vždy na stupních vítězů: 94 % všech transakcí provedených Číňany a 70 % transakcí Evropanů bylo bezhotovostních.
5. Během šampionátu se zapotila i Sberbank. Zpracovala transakce z 899 000 karet z více než 190 zemí světa.
Sberbank CZ a NejBusiness.cz
30. července 2018
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....