Počet e-shopů v České republice roste a v letošním roce dokonce překonal hranici 40 000. Významný podíl přitom tvoří e-shopy malých a středních podnikatelů, kteří ke své prezentaci volí jim dostupné online nástroje na tvorbu webu. Z údajů společnosti Webnode vyplývá, že její webové stránky na míru využívají z 37 % právě malí podnikatelé a firmy.
Na pomyslném vrcholu žebříčku Webnode, který v České republice využívá přes 2,5 milionu zákazníků, stojí v ČR s 37 % drobní živnostníci. Právě pro ně je online webový editor vhodnou příležitostí, jak vytvořit stránky přesně podle svých představ, s minimálními náklady a bez nutnosti znalosti programování. Kromě klasických e-shopů využívají Webnode k firemní prezentaci také společnosti zabývající se například prodejem šperků, nábytku či kosmetiky a drogerie.
„Malí podnikatelé sázejí především na autenticitu a chtějí svým zákazníkům předat příběh, který za jejich podnikáním stojí. Proto jsme letos představili novou generaci e-shopu, umožňující vytvořit profesionální prezentaci produktů i samotného příběhu značky, a to bez nutnosti technických znalostí,“ uvádí Slawomír Budziak, který ve Webnode vede oddělení pečující o zákazníky.
Vhodná a profesionální prezentace za minimálních nákladů je cestou, kterou se vydává také stále více institucí, jakými jsou školy, města nebo neziskové organizace. V České republice tvoří tyto weby na platformě Webnode jednu třetinu (32 %) z celkového počtu. Třetí nejsilnější kategorii webů pak zastupují zájmové weby, stránky hudebních kapel, výstav a akcí, stránky věnující se sportu, jídlu a zdravému životnímu stylu.
Online editor typu Webnode je nejen pro malé podnikatele nástrojem, díky němuž mají svou prezentaci pod kontrolou a mohou ji kdykoliv jednoduše upravit, doplnit či rozšířit. Navíc je jim k dispozici uživatelská podpora, schopná s tvorbou e-shopu kdykoliv pomoci. Díky uživatelsky přívětivému rozhraní lze web administrovat snadno a intuitivně.
FeedIT.cz a Nejbusiness.cz
15.7.2018
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....