44 zaměstnanců Sberbank CZ se zapojilo do projektu Do práce na kole. Každý den do banky běhali, jezdili na kole či chodili pěšky. Celkově za měsíc zdolali 12 634 kilometrů. Díky tomu životnímu prostředí ulehčili o 1,6 tun oxidu uhličitého a zastali 3 vzrostlé stromy, kterým trvá celý jejich život, než takový objem škodlivin pohltí.
„Sportovní výkon kolegů je úctyhodný. Absolvované kilometry odpovídají ročnímu provozu osobního auta, které do vzduchu vypustí toto množství CO₂. Největší rekordman přitom za měsíc zvládl téměř 900 km,“ popisuje Radka Černá, tisková mluvčí Sberbank CZ.
Sberbank CZ dlouhodobě rozvíjí společensky zodpovědné podnikání. Spravuje vlastní nadační fond, podporuje dobrovolnictví zaměstnanců, podílí se na ochraně životního prostředí a obnově krajiny, finančně pomáhá veřejně prospěšným projektům. V rámci dobrovolnických aktivit zaměstnanci vysadili již tři lesy. Sberbank CZ se též stala druhou nejlepší GEEN Zelenou bankou 2016, a to za šetrný vliv podnikání firmy na životní prostředí.
Sberbank CZ a Nejbusiness.cz
3.7.2018
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....