TI Rondo.cz a Accenture - Nákupy módy online rostou

TI Rondo.cz a Accenture - Nákupy módy online rostou

Byznys českých e-shopů rok od roku roste. Jedním z progresivních segmentů je v posledních letech také nákup módy online, který čeká dle expertů další boom s nástupem technologií rozšířené reality a umělé inteligence. Ve světě již progresivní projekty v módním byznyse fungují a jejich masivní rozšíření se očekává.

Technologie, které vás obslouží

Digitální technologie a umělá inteligence přinášejí do celého maloobchodu trendy, které ještě před pár lety neznal. A díky nim v posledních letech rapidně roste i nákup módy online. V českém prostředí je průkopníkem nákupů módy online hlavně Zoot.cz. Dokázal totiž kromě širokého a rychle dostupného portfolia módních značek nabídnout zajímavý zážitek a servis.

Aplikací nejmodernějších technologií do módního byznysu se ve světovém měřítku zabývá společnost Accenture, která své nejnovější závěry každoročně shrnuje ve své studii Technology Vision a se stala partnerem programu New York Fashion Tech Lab 2018. Technologická laboratoř zahrnuje například společnost CameraIQ, jež vyvíjí mobilní kamerové technologie nebo platformu virtuální reality pro zážitkové nakupování Obsess.

Další posílení prodejů módy v online prostředí se očekává právě s rozšířením využití mobilních kamer nebo dokonce 3D kamer, které zákazníkovi například automaticky určí velikost oblečení a zprostředkují nabídku relevantních možností a kombinací. Vedle běžného zprostředkování prohlédnutí zboží z různých úhlů nebo volby jeho barevných variant umožní technologie i vizualizaci oblečení na vlastní postavě. Zákazník pak zvolí ideální variantu i vyhovující velikost a zároveň v aplikaci vyřídí platbu i objednávku dodání.

Vedle služby i zážitek

Prostředí internetu dává zákazníkovi možnost vyhledání, prohlédnutí a porovnání velkého množství zboží. Poskytne tak velmi dobrou a rychlou službu. Odborná veřejnost však očekává, že konkurenční výhoda bude stále více přicházet s přidanou hodnotou v podobě zážitku.

„Budoucností maloobchodního prodeje je zcela jistě zážitek a emoce. Firmy, které dokáží toto realizovat a začlenit do své DNA jako první získají obrovskou výhodu. Koncept gamifikace nakupování, který vnáší hru a odměnu do nákupního procesu, je právě jedním z takových řešení. A pomocí tohoto nástroje lze nejen zvyšovat loajalitu, prodeje a počty zákazníků, ale i zákazníky lépe poznávat a nabízet jim přesně to, co chtějí,“ informuje Lukáš Vršecký z digitální platformy Rondo.cz.

Data jsou zlatý důl

Opravdovým zlatým dolem jsou pro e-shopy data, která z digitálního prostředí mají o zákaznících a začínají je stále více využívat. O těch se zatím mnoha kamenným prodejcům může jen zdát. Kolik minut byl kdo na prodejně, co se mu líbilo, nebo odkud pochází. To jsou cenné informace, na kterých při zapojení technologií lze stavět další komunikaci se zákazníkem. „I kamenné obchody však mají možnost data o svých zákaznících získat. Osvědčila se nám cesta, kdy za tyto informace nabídneme zákazníkovi odměnu na platformě věrnostního programu, který je navíc spojen se zábavnou hrou o hodnotné ceny. Kamenný obchod pak má základní digitální informace a může svůj vztah se zákazníkem na jejich základě rozvíjet,“ uzavírá Lukáš Vršecký z Rondo.cz.

Zdroj informací

ASPEN.PR s.r.o. a Nejbusiness.cz

Datum

3.7.2018

Fotogalerie

Diskuse

Žádný komentář dosud nebyl vložen

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

10. března 2025

Česká EAG ohlásila dvě akvizice v Německu za více než miliardu

osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...

28. února 2025

Evropská komise schválila Česku podporu na výrobu tepla z biomasy

Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...

27. ledna 2025

Nůžky odměňování žen a mužů v Česku jsou pořád rozevřené

Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...

22. ledna 2025

Půjčka pro podnikatele je spojená s minimální administrativou

Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

Reklama

Page generated in 4.8325 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál