Cestovní agentura Asiana letos slaví 25 let na trhu. K významnému jubileu uspořádala oslavu ve velkém stylu. V pražské restauraci Mánes se sešli zaměstnanci Asiany, zástupci leteckých společností a další obchodní partneři Asiany a jejich dceřiných společností. Atmosféra oslavy se nesla v uvolněném duchu. Majitelé úspěšné cestovní agentury hned na úvod prozradili, kolik přírůstků přibylo do rodiny za dobu jejich podnikání. V pracovní i osobní sféře se jednalo o opravdu plodné čtvrt století.
Terasy pražského Mánesu se postupně zaplnili hosty narozeninové oslavy 25 let Asiana. Počasí přálo, nechybělo dobré jídlo a pití, příjemná hudba jazzového kvartetu Emila Viklického a všude přítomná pozitivní atmosféra. Úvodní proslov Šárky a Alexeje Litvinových, zakladatelů společnosti Asiana, mnohé překvapil. Manželé prozradili, že za dobu úspěšného fungování Asiany do jejich rodiny přibylo neuvěřitelných 69 dětí a další jsou na cestě. Zakladatelé slaví úspěch nejen v rodinné oblasti, ale stejně obdivuhodná jsou i jejich čísla v té pracovní.
„V roce 2016 prodala Letuška.cz, dceřiný portál Asiany, celkem 294 560 letenek, loni to bylo už 395 tisíc, tedy o 100 tisíc víc. Na prodaných letenkách se z poloviny podílela korporátní klientela, druhou polovinu tvořil internetový prodej. Pro zajímavost – nejlevnější letenku Letuška prodala za 490 Kč do Milána. Naopak nejdražší letenka na Bora-Bora ve Francouzské Polynésii stála závratných 288 764 Kč,“ říká Josef Trejbal, obchodní ředitel Asiany. Cestovní agentura v posledních týdnech navíc přebrala dvě významná ocenění – první místo Amadeus Awards v kategorii produkce segmentů na lety z České republiky a rovněž ocenění pro nejlepšího obchodního partnera letecké společnosti ČSA.
Pro hosty oslavy byl připraven bohatý doprovodný program. Nechybělo degustační rumové a čokoládové kasino, vystoupení pantomimického představení Komáři či řízená ochutnávka vín se sommelierem. Zlatým hřebem večera se pak stala tombola o letenky do celého světa a další hodnotné ceny, které věnovali obchodní partneři. Značnou pozornost zaujal také narozeninový dort s obrázkem chodícího letadla od české umělkyně Elišky Podzimkové.
„Nechali jsme si k 25. narozeninám vyrobit speciální doprovodné logo od Elišky Podzimkové. Tímto spolupráce Asiany a výtvarnice nekončí. Postupně budou vznikat fotografie ze všech koutů světa v kombinaci s dokreslenými prvky, které přispějí na dobrou věc – tento rok půjde do prodeje charitativní kalendář pro projekt Plešouni, jehož výtěžek poputuje na pomoc dětem s onkologickými problémy. Lepší oslavu čtvrt století jsme si nemohli ani přát,“ uzavírá Šárka Litvinová, zakladatelka společnosti Asiana.
AMI Communications, ASIANA a Nejbusiness.cz
2.7.2018
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....