Úspěšné partnerství s Českou poštou: zájem o služby Poštovní spořitelny roste

Úspěšné partnerství s Českou poštou: zájem o služby Poštovní spořitelny roste

První kvartál letošního roku ve znamení pokračující spolupráce Poštovní spořitelny s Českou poštou byl jednoznačně úspěšný. Čísla dokazují, že díky inovované produktové nabídce, kterou Poštovní spořitelna představila, se podařilo obnovit zájem dokonce i o běžné účty a poptávka po dalších službách a produktech banky stále roste. Rekordní úspěch zaznamenaly především Poštovní fondy, které byly spuštěny letos v lednu.

„Sami klienti nám potvrzují, že jsme nové produkty a služby nastavili dobře. Podle nezávislého a mezinárodně uznávaného měření klientské spokojenosti, které si pravidelně necháváme dělat, by každý druhý klient Poštovní spořitelnu doporučil své rodině a svým přátelům. Z tohoto výsledku máme opravdu velkou radost. Také podíl běžných účtů, které klienti zruší do jednoho roku od založení, meziročně poklesl na pouhých 9 %,“ říká Jan Sadil, člen představenstva a vrchní ředitel pro oblast Retailu v ČSOB.

Právě Poštovní účet zůstává základem nabídky produktů a služeb Poštovní spořitelny. Jeho oblibu u klientů označuje banka za značný úspěch. „Zaměřili jsme se na to, co lidé od svého účtu očekávají, a vyšli jsme jim vstříc. Kromě snadné dostupnosti našich služeb proto Poštovní účet nabízí při splnění několika velmi jednoduchých podmínek i vedení zdarma. A pozitivní výsledek se dostavil – zatímco mnoho tradičních bank se dlouhodobě potýká s citelným poklesem klientů u běžných účtů, Poštovní spořitelna k nim poprvé ve své historii nepatří,“ říká ředitel Poštovní spořitelny Přemysl Hanzelka.

Za uplynulý rok Poštovní spořitelna představila řadu dalších nových bankovních a pojišťovacích produktů a služeb, které jsou jednoduché, výhodné a vzájemně logicky propojené do jednoho celku, který pokrývá všechny potřeby jejích klientů. „Zabodovala například naše nová nabídka v podobě Poštovních fondů. V rámci rozsáhlého průzkumu finančních preferencí jsme se zeptali lidí, co od svých investic očekávají, a tomu jsme přizpůsobili naši nabídku. Zájem klientů o investiční fondy na poštách nám následně meziročně poskočil o 151 %,“ dodává Přemysl Hanzelka. Poštovní spořitelna postupně rozšiřuje také svou nabídku pojištění. Ta by ke konci roku měla obsahovat nejen všechna tradiční pojištění, ale chybět v ní nebudou ani takové produkty, jako je například pojištění internetových rizik.

Poštovní spořitelna se zároveň při loňském podpisu smlouvy zavázala k tomu, že v rámci exkluzivní spolupráce s Českou poštou bude investovat do vzdělávání zaměstnanců na přepážkách i do podpory prodejních systémů. „Tento slib plníme. Jen od začátku letošního roku jsme proškolili více než 4 500 zaměstnanců České pošty. Další investice šly také do systémů pro obsluhu klientů Poštovní spořitelny. Vše je nyní jednodušší, rychlejší a zaměstnanci mají více času na práci se samotnými klienty a lepší přehled o tom, co by je mohlo zajímat a co by ocenili,“ přibližuje Jan Sadil.

Postupně také Poštovní spořitelna rozšiřuje na poštách síť specializovaných přepážek, které umožňují plynulejší obsluhu klientů a odbornější finanční poradenství. Už nyní jich je 251 a v následujících měsících banka vybuduje další tak, aby do konce roku 2019 bylo na poštách 360 takových přepážek.

O průzkumu

Průzkum realizovala v roce 2018 pro Poštovní spořitelnu agentura STEM/MARK. Výzkum byl realizován online na vzorku 1509 respondentů na reprezentativním vzorku populace ČR ve věku 15+. Cílem výzkumu bylo zjistit postoje a zkušenosti české veřejnosti v oblasti osobních financí.

 

Zdroj informací

Era - klientské služby (Poštovní spořitelna) a Nejbusiness.cz

Datum

22.6.2018

Diskuse

Žádný komentář dosud nebyl vložen

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

3. července 2025

Program turistických voucherů pro Jeseníky přinesl regionu téměř 300 milionů korun

rogram turistických voucherů pro Jeseníky realizovaný Ministerstvem pro místní rozvoj (MMR) ve spolupráci...

11. června 2025

SÚIP: V roce 2024 provedl bezmála 19 000 kontrol a udělil pokuty za téměř 470 miliónů

Celkem 18 969 provedených kontrol, 5 595 udělených pokut v celkové výši 468 994 500 korun, ale i 1 934...

6. června 2025

První vysokorychlostní trať v ČR „Moravská brána“ je blíže realizaci

První vysokorychlostní trať v České republice uspěla v procesu posouzení vlivů na životní prostředí (EIA)...

4. června 2025

Firmy v železničním průmyslu nabízejí stovky pracovních míst pro letošní absolventy technicky zaměřených středních škol

Členské firmy Asociace podniků českého železničního průmyslu - ACRI letos nabízejí stovky pracovních míst,...

16. května 2025

Samsung přebírá špičkového globálního výrobce HVAC zařízení FläktGroup

Společnost Samsung Electronics oznámila, že uzavřela dohodu o převzetí veškerých akcií skupiny FläktGroup,...

27. dubna 2025

SGEF reportuje 36% nárůst financování strojů a technologických zařízení

Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...

25. dubna 2025

Flexibilních kanceláří v Česku už je přes 172 500 metrů čtverečních. A bude jich více i v regionech

Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...

22. dubna 2025

IROP v roce 2024: 2 409 podpořených projektů a investice za 26,5 miliardy korun

Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...

17. dubna 2025

Inspekce práce v loňském roce při kontrolách odhalila téměř 2 tisíce nelegálně pracujících osob

V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...

9. dubna 2025

ABB, Smart View a Keyence otevřely studentům dveře do reálného světa robotiky na RoboVision Hackathonu

ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...

Reklama

Page generated in 1.6369 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál