Úspěšné partnerství s Českou poštou: zájem o služby Poštovní spořitelny roste

Úspěšné partnerství s Českou poštou: zájem o služby Poštovní spořitelny roste

První kvartál letošního roku ve znamení pokračující spolupráce Poštovní spořitelny s Českou poštou byl jednoznačně úspěšný. Čísla dokazují, že díky inovované produktové nabídce, kterou Poštovní spořitelna představila, se podařilo obnovit zájem dokonce i o běžné účty a poptávka po dalších službách a produktech banky stále roste. Rekordní úspěch zaznamenaly především Poštovní fondy, které byly spuštěny letos v lednu.

„Sami klienti nám potvrzují, že jsme nové produkty a služby nastavili dobře. Podle nezávislého a mezinárodně uznávaného měření klientské spokojenosti, které si pravidelně necháváme dělat, by každý druhý klient Poštovní spořitelnu doporučil své rodině a svým přátelům. Z tohoto výsledku máme opravdu velkou radost. Také podíl běžných účtů, které klienti zruší do jednoho roku od založení, meziročně poklesl na pouhých 9 %,“ říká Jan Sadil, člen představenstva a vrchní ředitel pro oblast Retailu v ČSOB.

Právě Poštovní účet zůstává základem nabídky produktů a služeb Poštovní spořitelny. Jeho oblibu u klientů označuje banka za značný úspěch. „Zaměřili jsme se na to, co lidé od svého účtu očekávají, a vyšli jsme jim vstříc. Kromě snadné dostupnosti našich služeb proto Poštovní účet nabízí při splnění několika velmi jednoduchých podmínek i vedení zdarma. A pozitivní výsledek se dostavil – zatímco mnoho tradičních bank se dlouhodobě potýká s citelným poklesem klientů u běžných účtů, Poštovní spořitelna k nim poprvé ve své historii nepatří,“ říká ředitel Poštovní spořitelny Přemysl Hanzelka.

Za uplynulý rok Poštovní spořitelna představila řadu dalších nových bankovních a pojišťovacích produktů a služeb, které jsou jednoduché, výhodné a vzájemně logicky propojené do jednoho celku, který pokrývá všechny potřeby jejích klientů. „Zabodovala například naše nová nabídka v podobě Poštovních fondů. V rámci rozsáhlého průzkumu finančních preferencí jsme se zeptali lidí, co od svých investic očekávají, a tomu jsme přizpůsobili naši nabídku. Zájem klientů o investiční fondy na poštách nám následně meziročně poskočil o 151 %,“ dodává Přemysl Hanzelka. Poštovní spořitelna postupně rozšiřuje také svou nabídku pojištění. Ta by ke konci roku měla obsahovat nejen všechna tradiční pojištění, ale chybět v ní nebudou ani takové produkty, jako je například pojištění internetových rizik.

Poštovní spořitelna se zároveň při loňském podpisu smlouvy zavázala k tomu, že v rámci exkluzivní spolupráce s Českou poštou bude investovat do vzdělávání zaměstnanců na přepážkách i do podpory prodejních systémů. „Tento slib plníme. Jen od začátku letošního roku jsme proškolili více než 4 500 zaměstnanců České pošty. Další investice šly také do systémů pro obsluhu klientů Poštovní spořitelny. Vše je nyní jednodušší, rychlejší a zaměstnanci mají více času na práci se samotnými klienty a lepší přehled o tom, co by je mohlo zajímat a co by ocenili,“ přibližuje Jan Sadil.

Postupně také Poštovní spořitelna rozšiřuje na poštách síť specializovaných přepážek, které umožňují plynulejší obsluhu klientů a odbornější finanční poradenství. Už nyní jich je 251 a v následujících měsících banka vybuduje další tak, aby do konce roku 2019 bylo na poštách 360 takových přepážek.

O průzkumu

Průzkum realizovala v roce 2018 pro Poštovní spořitelnu agentura STEM/MARK. Výzkum byl realizován online na vzorku 1509 respondentů na reprezentativním vzorku populace ČR ve věku 15+. Cílem výzkumu bylo zjistit postoje a zkušenosti české veřejnosti v oblasti osobních financí.

 

Zdroj informací

Era - klientské služby (Poštovní spořitelna) a Nejbusiness.cz

Datum

22.6.2018

Diskuse

Žádný komentář dosud nebyl vložen

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

Reklama

Page generated in 1.7593 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál