Díky společnosti Nissan je plně elektrická mobilita realitou spotřebitelského trhu

Díky společnosti Nissan je plně elektrická mobilita realitou spotřebitelského trhu

Společnost Nissan slaví v duchu vítězství elektromobility. V Evropě se jí totiž podařilo dodat model LEAF s pořadovým číslem 100 000. Celosvětově se prodalo již 320 000 vozů Nissan LEAF a model se tím stal nejprodávanějším elektromobilem světa.

Susana de Mena z Madridu, která si stotisící model LEAF koupila, říká: „Výběrem elektromobilu jsem strávila dva roky. Věděla jsem, že chci značku Nissan.

Když jsem zjistila, že se začal prodávat nový model LEAF, byla jsem si jistá, že je to přesně to, co hledám. S manželem jsme se shodli, že z hlediska kvality, ceny a vybavení nemá tento model v podstatě konkurenci.

Pro nákup zcela elektrického modelu jsme se rozhodli, protože si oba moc dobře uvědomujeme, jak je třeba si životního prostředí vážit a chránit je. Navíc se s elektromobilem dostaneme i do samotného centra Madridu, kam mívají běžná vozidla kvůli emisím někdy zakázaný vjezd.“

Model Nissan LEAF se díky 100 000 evropských zákazníků vyšvihl na pozici nejprodávanějšího elektromobilu na světě. Prodej zahrnuje jak předchozí modely vozidla tak i model nový.

Nového modelu LEAF se v Evropě do dnešního dne prodalo už přes 37 000 kusů. Díky zákazníkům, kteří chtějí začít využívat inovativních technologií a jezdit s nulovými emisemi, se tak v Evropě každých 10 minut prodá jeden nový model LEAF.

Nový Nissan LEAF je prvním v Evropě prodávaným modelem automobilky, který je vybavený technologiemi Nissan ProPILOT a ProPILOT Park. Do výbavy nového Nissanu LEAF patří i technologie e-Pedal, která řidičům umožňuje rozjíždět se, zrychlovat i brzdit pouhým sešlápnutím nebo uvolněním jediného pedálu.

Gareth Dunsmore, ředitel divize elektromobilů společnosti Nissan Europe, vysvětluje: „Skutečnost, že se Nissan LEAF stal světově nejprodávanějším elektromobilem, nás nijak nepřekvapuje. Vývoji elektromobilu určeného pro širokou veřejnost jsme se věnovali déle než kterákoli jiná značka a jsme pyšní na to, že zákazníkům z celé Evropy dokážeme nabídnout cenově dostupný vůz s technologiemi budoucnosti. Za méně než 10 let se nám podařilo z elektromobilu udělat vůz, který je dostupný široké veřejnosti. Dosažení tohoto milníku jen potvrdilo, že naši vizi Inteligentní mobility Nissan zákazníci přijali také za svou a věří v budoucnost, která za volantem nabídne více jistoty, vzrušení i větší míru propojení.“

Evropští majitelé modelu LEAF už najeli přes 2 miliardy kilometrů a uchránili tím životní prostředí před znečištěním 300 000 tunami CO2. Úroveň spokojenosti zákazníků je 92 % – tato vynikající hodnota je vyšší než u kteréhokoli z ostatních modelů Nissan.

LEAF není jen 100% elektromobil, jedná se o zcela nový zážitek z jízdy navržený tak, aby lidé měli větší potěšení z cestování a pocit spojení se světem kolem sebe a cítili se sebejistě. Model LEAF je ztělesněním Inteligentní mobility Nissan a pomáhá zkoumat možné budoucí propojení inteligentního pohonu, inteligentní jízdy a inteligentní integrace. Více informací naleznete na adrese https://www.nissan.cz/vozidla/nova-vozidla/leaf.html.

Zdroj informací

Nissan Česká republika a Nejbusiness.cz

Datum

17.6.2018

Fotogalerie

Diskuse

Žádný komentář dosud nebyl vložen

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

O platformě Trh firem




Reklama

Page generated in 2.0833 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál