BMW v Mission: Impossible – Fallout

BMW v Mission: Impossible – Fallout

BMW Group oznamuje, že je exkluzivním automobilovým partnerem dalšího snímku studií Paramount Pictures a Skydance Media z legendární série „Mission: Impossible – Fallout“, který se v kinech objeví 27. července. BMW je partnerem této kultovní filmové série od roku 2011 a v následujícím filmu opět ukáže celu řadu svých produktů. Součástí spolupráce je také speciální marketingová kampaň.

V novém filmu bude Ethan Hunt (Tom Cruise) se svým týmem IMF (Alec Baldwin, Simon Pegg, Ving Rhames) a známými spojenci (Rebecca Ferguson, Michelle Monaghan) bojovat o čas poté, co se hlavní mise nezdaří. Ve filmu natočeném Christopherem McQuarriem se objeví také Henry Cavill, Angela Bassett a Vanessa Kirby.

Týmu agentů bude pomáhat nejen nové BMW M5, ale také mnoho dalších modelů BMW, včetně BMW řady 5 Sedan z roku 1986, BMW řady 7 a motocyklu BMW R nineT Scrambler.

BMW M5 ve filmu vypadá velmi přitažlivě zásluhou použití charakteristických dílů z programu příslušenství M Performance, mezi něž patří černé rámečky masky chladiče a karbonové kryty vnějších zpětných zrcátek. Výkonný osmiválcový motor 4,4 litru s technologií M TwinPower Turbo o výkonu 441 kW/600 k (kombinovaná spotřeba paliva: 10,5 l/100 km, kombinované emise CO2: 241 g/km) spolu s nově vyvinutým sportovně naladěným pohonem všech kol M xDrive zajistí, že v BMW M5 bude mít Cruisův Ethan Hunt vždy dostatek výkonu a trakce k tomu, aby se vypořádal se svými protivníky.

V jedné z hlavních scén, jež představuje honičku vysokými rychlostmi v ulicích Paříže, bude k vidění motocykl BMW R nineT Scrambler. V jiné „vysokooktanové“ scéněse objeví také sedan BMW řady 5 z roku 1986, ze slavné minulosti BMW, který se tak bude podílet na vytváření nových standardů pro akční scény v moderních filmech.

Součástí partnerství s Paramount Pictures bude také vlastní marketingová kampaň BMW nazvaná „Mission to Thrill“. V ní se v televizních spotech, tištěných vizuálech, digitálních bannerech, stejně jako propagačních strategiích prodejců budou s odkazem na nový film objevovat různé modely BMW.

„BMW a `Mission Impossible` se k sobě skvěle hodí. Jsme za dlouhodobou spolupráci s Paramount Pictures v této oblasti, kde představujeme naše automobily a motocykly, velmi rádi a těší nás, že se objevíme i v nejnovějším snímku. Pro vzrušující scény jsou potřeba automobily s působivou dynamikou a ovladatelností,“ říká Uwe Dreher, vedoucí komunikace BMW, BMW M a BMW i. „Toto je ideální prostředí pro náš nejdynamičtější business-sedan, kterým je nové BMW M5.“

„Těší nás, že můžeme opět přivítat BMW jako partnera filmu `Mission: Impossible – Fallout`,“ řekla Irene Trachtenberg, Senior Vice President of Worldwide Marketing Partnerships, Paramount Pictures. „Naše partnerství je součástí globální platformy, jež má za cíl oslovit fanoušky filmové série Mission: Impossible, kteří se vyžívají v technologických inovacích, vysokooktanových scénách a vzrušujícím příběhu.“

Partnerství BMW a Paramount Pictures se v případě série Mission Impossible datuje od roku 2011. Od tohoto okamžiku vzniklo několik dnes již klasických scén filmové historie. Značka BMW byla vždy začleněna do scénáře jednotlivých filmů tak, aby předvedla pokrokovost svých technologií a vizí, které agentům IMF pomáhaly plnit jejich mise.

Zdroj informací

BMW Group a Nejbusiness.cz

Datum

8.6.2018

Fotogalerie

Diskuse

Žádný komentář dosud nebyl vložen

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

Reklama

Page generated in 1.6163 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál