Společnost UPC Česká republika, vedoucí poskytovatel inovativních digitálních služeb televize, internetu a telefonie v České republice, evidovala v prvním čtvrtletí 2018 další růst prodeje digitálních služeb a rozšiřování své širokopásmové sítě. Pokračující výrazné investice do síťové expanze a zkvalitňování služeb přinesly na konci 1. čtvrtletí více hodnoty pro zákazníky a růst prodeje, s celkovým dosaženým počtem 617 500 zákazníků, kteří využívali 1 206 800 služeb (RGU´s).
Martin Miller, generální ředitel UPC Česká a Slovenská republika: "Společnost UPC má na českém trhu za sebou úspěšné první čtvrtletí, ve kterém vykázala nárůst v prodeji služeb ve všech segmentech. Přispělo k tomu i pokračování kampaně Happy Home®, která ztělesňuje superrychlou Wi-Fi a nekonečnou zábavu pro všechny členy domácnosti, kdykoliv a v každém koutě domova. Je to výsledek dlouhodobých investic, díky kterým budeme i v budoucnu schopni obohacovat naši nabídku a přinášet inovace, a tím naplňovat očekávání a požadavky našich zákazníků v souladu s naším sloganem Užijte si každý moment."
Společnost UPC v prvním čtvrtletí pokračovala s poskytováním nabídky Happy Home®, která přinesla více hodnoty pro zákazníky a posílenou konektivitu. Její součástí bylo také uvedení nového internetového portfolia s rychlostmi připojení 100, 200 a 500 Mb/s, se kterými si spolu se špičkovým Wifi routerem Connect Boxem mohou superrychlou wifi a nekonečnou zábavu vychutnávat všichni členové domácnosti, kdykoliv a v každém koutě domova. I tyto skutečnosti podpořily v 1. čtvrtletí 2018 nárůst prodeje internetových služeb na celkových 500 800, tj. o 19 300 služeb více než na konci 1. čtvrtletí 2017. Zároveň se významně zvýšil i počet uživatelů telefonních služeb, kterých společnost na konci 1. čtvrtletí 2018 evidovala 173 100, tedy až o 26 200 více oproti stejnému období před rokem.
Společnost UPC Česká republika zaznamenala nárůst prodeje i v segmentu TV služeb, jejichž počet na konci března tohoto roku dosáhl 532 900, tj. o 24 800 více oproti 1. čtvrtletí 2017. Ke zvýšenému zájmu uživatelů o TV služby přispělo také přidávání nových HD i SD stanic do digitální televize, jakož i rozšiřování nabídky filmových a seriálových titulů ve videotéce MyPrime. Programová expanze nevynechala v prvním čtvrtletí ani mobilní televizi Horizon Go, jejíž nabídka již přesáhla 120 programů.
V důsledku výrazných investicí do rozšiřování kabelové sítě byly digitální služby společnosti UPC v České republice na konci 1. čtvrtletí 2018 zpřístupněné až pro 1 512 400 domácností. Je to o 61 800 více než na konci 1. čtvrtletí 2017. Tato expanze širokopásmové sítě je součástí víceletého investičního plánu společnosti Liberty Global s názvem GigaWorld, zaměřeného na rozšíření širokopásmové giga-ready infrastruktury pro milióny nových domácností napříč Evropou.
UPC Česká republika a NejBusiness.cz
28.5.2018
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....