Společnost DemoPower, člen skupiny Omni Marketing Global, přední marketingové firmy působící především na maloobchodních trzích v Asii a Tichomoří, kupuje podíl v POS Media Group, který dosud vlastnil Genesis Private Equity Fund III (GPEF III). Vzájemné synergické efekty obou společností jim otevírají cestu k výrazné expanzi jak na stávajících, tak na nových trzích. Vlastníkem rozhodujícího podílu zůstává zakladatel a generální ředitel společnosti Richard van het Bolscher. Transakce představuje první úspěšný exit nejmladšího fondu skupiny Genesis.
Fond GPEF III nabyl 47% podíl ve společnosti POS Media Group, která je poskytovatelem point-of-sale marketingových řešení v obchodních řetězcích, v březnu 2017. Tento podíl nyní kupuje thajská firma DemoPower, která se specializuje na předváděcí akce a kampaně na podporu znalosti značek a je součástí skupiny Omni Marketing Global, leadera v oblasti marketingových služeb zaměřených na spotřebitele v Asii a Kanadě.
„Partnerstvím s firmou Omni Marketing Global se společnost POS Media, leader evropského trhu v point-of-sale řešeních pro aktivizaci spotřebitele v místě prodeje, spojuje s leaderem trhu v Asii a stává se součástí globální skupiny s většími mezinárodními ambicemi naplnit svůj potenciál i mimo tradiční evropské trhy společnosti POS Media. Jsem přesvědčen, že skupina bude skvělým partnerem pro další růst naší firmy,“ prohlásil Richard van het Bolscher, zakladatel a generální ředitel skupiny POS Media Group, který si ve firmě ponechává rozhodující podíl.
„Koupě podílu v POS Media Group skupinou Omni Marketing Global společně s naším veřejně obchodovaným partnerem VGI Global Media má pro všechny zúčastněné strany velký strategický význam. Mimo jiné otevírá dveře na středoevropské trhy a do Ruska, kde má POS Media Group zvlášť silnou pozici. Naše manažerské týmy a country manažeři pro jednotlivé trhy si již začali vyměňovat nejlepší postupy a technologie a věříme, že z této spolupráce mezi našimi týmy vzejdou skvělé příležitosti k růstu z hlediska obratu i zisku na evropských trzích, které společnost POS Media obsluhuje, v současnosti i do budoucna. Akvizicí se záběr skupiny Omni Marketing Global rozšiřuje na 22 zemí a otevírají se jí další možnosti v oblasti aktivace, kreativních řešení a technologií, díky nimž bude možno dosahovat lepších výsledků pro všechny naše marketingové a maloobchodní partnery,“ řekl k akvizici Robert Mebruer, generální ředitel skupiny Omni Marketing Global.
Prodej podílu v POS Media Group představuje první úspěšný exit nejmladšího z fondů Genesis, Genesis Private Equity Fund III, který se již nachází ve třetím roce svého pětiletého investičního období. Fond má vyhrazeno celkem více než 80 mil. eur jako kapitál na investice do malých a středních podniků v České republice, na Slovensku, v Polsku, Maďarsku a Rakousku, a bude aktivně investovat do srpna 2020.
„Společnost POS Media je silným regionálním hráčem ve velmi dynamickém oboru a již od okamžiku, kdy jsme do ní investovali, přitahovala zájem globálních marketingových skupin zabývajících se reklamou v místě prodeje. Nový partner společnosti pomůže budovat její silné stránky a naplnit její mezinárodní potenciál i mimo její evropské trhy. Transakce se společností DemoPower nabízí investorům fondu vysoce atraktivní návratnost po relativně krátkém investičním období 14 měsíců. Těší mě, že sázka společnosti Genesis na obor retailových služeb se vyplatila,“ řekl Jan Tauber, Managing Partner společnosti Genesis Capital a poradce fondů rozvojového kapitálu Genesis.
CHM Communications, s.r.o. NejBusiness.cz
22.5.2018
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....