Švédsko vyhrálo 82. mistrovství světa Mezinárodní hokejové federace (IIHF). Po vynikajícím sportovním výkonu byl jako nejužitečnější hráč oceněn Patrick Kane z týmu USA. Předseda představenstva společnosti ŠKODA AUTO Bernhard Maier mu po finálovém zápase v Royal aréně v Kodani předal trofej, kterou letos poprvé navrhl ŠKODA Design. Tradiční česká automobilka byla již po 26. oficiálním hlavním sponzorem Mistrovství světa v ledním hokeji IIHF a dosáhla tak světového rekordu za nejdelší hlavní sponzorství mistrovství světa ve sportovní historii.
Trofej pro nejužitečnějšího hráče Mistrovství světa v ledním hokeji (IIHF), kterou předseda představenstva Bernhard Maier předal, navrhl ŠKODA Design. Trofej vysoká 33 cm a široká 21,5 cm byla vytvořena ve vlasti české značky a je poctou bohaté tradici českého uměleckého sklářství a křišťálu. Její krystalická struktura má předobraz i v aktuálních vozech značky ŠKODA – například v jejich světlometech a zadních skupinových svítilnách.
Během 82. mistrovství světa v ledním hokeji Mezinárodní hokejové federace (IIHF) byla společnost ŠKODA AUTO jako oficiální hlavní sponzor zviditelněna na stadionech i v jejich okolí. Její logo zdobilo mantinely a středový kruh pro vhazování. Přímo na okraji hrací plochy pak byly středem pozornosti tři modely – OCTAVIA COMBI RS, SUPERB a KAROQ. Kromě toho byla ŠKODA AUTO také exkluzivním partnerem „Aplikace IIHF.“ Ta poskytovala fanouškům nejrychlejšího týmového sportu na světě zajímavé zprávy ze zákulisí, statistiky a další informace o turnaji.
Společnost ŠKODA AUTO a lední hokej spojuje dlouholeté partnerství: tradiční česká automobilka podporovala již po 26. v řadě Mistrovství světa v ledním hokeji IIHF jako oficiální hlavní sponzor. ŠKODA AUTO získala v Guinessově knize rekordů záznam o nejdelším hlavním sponzoringu mistrovství světa ve sportovní historii. Již od roku 1992 je ŠKODA AUTO také automobilovým partnerem této významné sportovní události. V roce 2018 zahrnovala flotila celkem 50 vozů, včetně bestselleru OCTAVIA, vlajkové lodi SUPERB a modelů SUV KODIAQ a KAROQ.
ŠKODA AUTO a. s. NejBusiness.cz
21.5.2018
ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...
České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...
osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...
Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...