Výsledek pojišťovny Cardif za rok 2017

Výsledek pojišťovny Cardif za rok 2017

Loňský kalendářní rok byl pro společnost BNP Paribas Cardif Pojišťovnu velice úspěšný. Čistý zisk pojišťovny v minulém roce zaznamenal nárůst o 26 % oproti roku 2016. V roce 2017 společnost dosáhla čistého zisku 168 milionů Kč oproti 133 milionům v roce 2016. Celkově společnost předepsala pojistné ve výši 2 262 508 000 korun. Oproti roku 2016 se jedná o dvouprocentní nárůst.

Společnosti BNP Paribas Cardif Pojišťovna se v minulém roce dařilo jak v oblasti životního pojištění, tak také v oblasti pojištění neživotního. Pojišťovna v roce 2017 předepsala pojistné ve výši 210 140 000 Kč v segmentu životního pojištění, což je o 7 % více než v předešlém roce. Výše předepsaného pojistného u neživotního pojištění se zvýšila o 1,5 %, a to ve výši 2 052 368 000 korun.

BNP Paribas Cardif Pojišťovna se v roce 2017 soustředila zejména na tyto pojistné produkty: pojištění schopnosti splácet finanční závazek, pojištění zneužití platební karty a osobních věcí, pojištění pravidelných výdajů, úrazové pojištění, cestovní pojištění, pojištění prodloužené záruky, pojištění nahodilého poškození a krádeže a pojištění domácnosti.

Uvedené produkty budou i nadále stěžejními pro růst v roce 2018, navíc připravujeme k pojištění domácnosti i nově pojištění nemovitosti. Zároveň budeme pracovat na zdokonalování produktové nabídky, abychom neustále přicházeli s novými inovacemi. BNP Paribas Cardif Pojišťovna se chce v roce 2018 zaměřit na digitalizaci procesů uvnitř i vně společnosti, jako je implementace online hlášení pojistných událostí včetně sledování aktuálního stavu. Klienti budou moci vyřídit pojistnou událost pomocí internetu a díky tomuto zrychlenému procesu se zkrátí doba nahlášení a vyřízení.

Ke zdokonalování služeb se vyjádřil i generální ředitel a předseda představenstva Zdeněk Jaroš: „Uvědomujeme si, že svět okolo se mění a stejně tak i naši klienti. Proto je klíčové našim klientům naslouchat, sbírat zpětnou vazbu a reagovat na ni. Pomocí moderních metod měření zákaznické zkušenosti se my i naši partneři posouváme dále, zlepšujeme procesy a nabízíme lepší služby. Také v oblasti legislativních a regulatorních změn dlouhodobě sledujeme trendy a změny v tomto prostředí a reagujeme na ně. Opíráme se o silné zázemí mateřské společnosti BNP Paribas Cardif, a jsme tak pro naše obchodní partnery garantem a partnerem při implementaci změn v prostředí, které je stále více regulováno.“

Nová partnerství a společenská odpovědnost

Rok 2017 se nesl ve znamení upevňování pozic na vysoce konkurenčním českém trhu. BNP Paribas Cardif Pojišťovně se podařilo rozvíjet partnerství v dalších segmentech, jako jsou telekomunikace, poskytovatelé energií a oblast retailu.

„Jelikož chceme být společensky odpovědná firma, tak jsme i v roce 2017 podporovali neziskové projekty. Již více než deset let finančně podporujeme aktivity občanského sdružení Arkadie, které zajišťuje kompletní péči o zdravotně postižené. Také jsme pokračovali v úspěšné spolupráci s občanským sdružením Život dětem, a to formou příspěvku na předvánočním benefičním koncertu ‚Rádio srdcem pro Život dětem‘. Pokračovala i naše spolupráce s nadací Pink Bubble, která podporuje rekonvalescenci onkologicky nemocných dětí. Bude mi ctí, pokud i v dalších letech budeme mít možnost pokračovat v podpoře těchto i dalších charitativních projektů,“ doplnil Zdeněk Jaroš.

Zdroj informací

Ogilvy Public Relations, s.r.o., BNP Paribas Cardif a NejBusiness.cz

Datum

20.5.2018

Diskuse

Žádný komentář dosud nebyl vložen

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

Reklama

Page generated in 1.4509 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál