FlixBus startuje v USA, nabídku spojení nadále rozšiřuje i v Evropě

FlixBus startuje v USA, nabídku spojení nadále rozšiřuje i v Evropě

Po zasazení se o změnu v oblasti dálkového cestování v Evropě přináší společnost se zelenými autobusy svůj jedinečný obchodní model také do USA. Od 31. května, pět let od založení společnosti, budou autobusy FlixBus brázdit silnice mezi americkými městy jako LA, San Francisco, Las Vegas, San Diego nebo Phoenix. FlixBus chce do konce tohoto roku cestovatelům v USA nabídnout celkem 1000 denních spojení. Nejrychleji rostoucí evropský poskytovatel mobility to spolu s prvními americkými autobusovými partnery oznámil v úterý na centrále v Los Angeles.

FlixMobility se značkami FlixBus a FlixTrain založili tří mladí podnikatelé Jochen Engert, Daniel Krauss a André Schwämmlein. Chtěli vyvinout zcela nový přístup k cestování, který je kombinací technologického startupu, e-commerce a tradiční dopravy. Na základě tohoto konceptu byl v Německu v roce 2013 vypraven první FlixBus s jedinečným obchodním modelem. V něm má společnost FlixBus na starosti technologický vývoj, prodej jízdenek, zákaznický servis, plánování dopravní sítě a marketing, zatímco regionální autobusoví partneři, většinou malé a střední podniky s dlouholetou tradicí v dopravě, se starají o každodenní provoz autobusů.

Světová síť autobusových spojení, co vytváří regionální pracovní místa

„Náš obchodní model vnesl revoluci do způsobu, jakým lidé využívají a nahlížejí na dálkovou autobusovou dopravu v Evropě. Jsme rádi, že nyní můžeme lepší zážitek z cestování nabídnout i zákazníkům ve Spojených státech,“ uvádí André Schwämmlein, zakladatel a CEO společnosti FlixMobility. „Cestování může být a mělo by být snadné a přístupné všem. Abychom cestujícím poskytli co nejlepší zážitek, využíváme moderní technologie, také s ohlednem na zajištění chytré a ekologické přepravy.“

FlixBus v současné době spolupracuje s 300 dopravními partnery napříč celou Evropou, z nichž mnohé jsou malé, rodinné podniky. Na 28 trzích, kde nyní působí, dala společnost FlixBus vzniku více než 7 000 pracovních míst pro řidiče autobusů. Šest regionálních partnerů se bude podílet na první fázi v USA, ve které nabídnou 180 nových spojení autobusy FlixBus.

„FlixBus nabízí společnostem jako je TCS nové možnosti uplatnění a my se těšíme na další rozvoj naší spolupráce. Jde o chytrý způsob, jak na dopravním trhu fungovat, což nakonec přináší výhody zákazníkům,“ doplňuje Terry Fischer, prezident společnosti Transport Charter Services (TCS), jednoho z prvních amerických partnerů FlixBusu se sídlem v Orange v Kalifornii.

Evropa zezelená o 30 %: Vyšší frekvence, větší kapacita během špičky, nové zastávky

FlixMobility současně plánuje nadále rozšiřovat také své evropské portfolio dostupných spojení. Do konce roku chce zvýšit nabídku o 30 procent až na 350 000 spojení denně. Kromě růstu nabídky vnitrostátních spojení na trzích v České republice, Chorvatsku nebo Polsku se společnost během letní cestovatelské sezóny zaměří i na mezinárodní spojení mezi hlavními turistickými destinacemi v západní a východní Evropě.

Evropští cestovatelé tak mohou těžit z častějších odjezdů autobusů spojujících hlavní města Evropy (např. Praha-Kodaň, Paříž-Londýn, Paříž-Řím, Varšava-Berlín), větších kapacit během dopravní špičky nebo nových letních destinací (pobřeží v Chorvatsku, Itálii, jižní Francii nebo v severním Německu). V rámci České republiky plánuje FlixBus do konce roku rozšířit nabídku zastávek o další krajská města.

 

Zdroj informací

FlixBus a NejBusiness.cz

Datum

20.5.2018

Diskuse

Žádný komentář dosud nebyl vložen

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

9. dubna 2025

ABB, Smart View a Keyence otevřely studentům dveře do reálného světa robotiky na RoboVision Hackathonu

ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...

8. dubna 2025

Exportéři hledají nové trhy. Diverzifikace je klíčem ke stabilitě a odolnosti

České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...

10. března 2025

Česká EAG ohlásila dvě akvizice v Německu za více než miliardu

osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...

28. února 2025

Evropská komise schválila Česku podporu na výrobu tepla z biomasy

Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...

27. ledna 2025

Nůžky odměňování žen a mužů v Česku jsou pořád rozevřené

Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...

22. ledna 2025

Půjčka pro podnikatele je spojená s minimální administrativou

Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

Reklama

Page generated in 5.6274 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál