Čtenáři německého motoristického časopisu Auto Zeitung zvolili v anketě Design Trophy 2018 Hyundai i30 Fastback nejatraktivnějším vozidlem v kompaktní třídě.
Design Trophy 2018 je po úspěchu v soutěži IF Design Award druhým prestižním oceněním za design, které toto elegantní pětidveřové kupé získalo v letošním roce. Jedinečná úprava kaskádovité masky chladiče, která prozrazuje příslušnost k rodině modelů Hyundai, dodává modelu i30 Fastback vizuálně větší šířku než ostatním členům modelové řady i30. Dalším atraktivním stylistickým prvkem je odvážná linie střechy, klesající směrem k zádi, na níž je výrazně zaoblený zadní spoiler integrován do zadního výklopného víka. Přitažlivý design a působivý celkový vzhled je charakterizován elegantními proporcemi, které vyvolávají vizuální dojem dynamiky. Čtenáře časopisu Auto Zeitung právě tento vzhled očividně velmi zaujal, protože díky jejich hlasům se i30 Fastback umístil na prvním místě s velkým náskokem před dalšími pěti konkurenty.
„V uplynulých letech byl design konzistentně uváděn našimi zákazníky jako důvod číslo jedna, proč se rozhodli pro koupi vozu Hyundai, což dokládá i naše zaměření na design během produktového vývoje,“ Andreas-Christoph Hofmann, viceprezident společnosti Hyundai Motor Europe, odpovědný za marketing a produkt. „Skvělé reakce našich zákazníků doplňují také ocenění, udělovaná značce Hyundai nezávislými organizacemi, a pro nás je velkou poctou, že jsme nyní obdrželi další takovéto vyznamenání. Design Trophy od časopisu Auto Zeitung je opětovným důkazem úspěšnosti naší strategie, v níž je design hlavním pilířem vývoje automobilů značky Hyundai.“
Dynamické linie modelu i30 Fastback, stejně jako ostatních členů modelové řady i30, byly navrženy v designérském středisku Hyundai Design Centre Europe v německém Rüsselsheimu. Také vývoj a testování zajistil výzkumný a vývojový tým v Rüsselsheimu, zatímco výroba probíhá v českém závodě Hyundai v Nošovicích.
Všestranný i30 Fastback nabízí mnohem víc než přitažlivý vzhled. Je také jediným pětidveřovým kupé ve svém segmentu, které nabízí širokou škálu prvků aktivní bezpečnosti v podobě komplexních asistenčních systémů Hyundai SmartSense.
Hyundai a NejBusiness.cz
14.5.2018
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....