Michael Londesborough, vědec Akademie věd ČR a popularizátor chemie, se stal ambasadorem značky Unipetrol v oblasti propagace chemie a vzdělávání v přírodovědných oborech. Rodilý Brit, který se přestěhoval do České republiky v roce 2002, se stal poradcem Unipetrolu pro inovace, členem grantové komise Nadace Unipetrol a protagonistou školního vzdělávacího projektu Báječný den s chemií.
„Mám velkou radost, že se nám podařilo pro spolupráci získat tak významnou osobnost vědeckého světa, jakou je Dr. Michael Londesborough, Ph.D., z Ústavu anorganické chemie Akademie věd České republiky,“ říká Aleksandra Skalska, ředitelka marketingu skupiny Unipetrol, a dodává: „Michael je vynikající popularizátor a především strhující řečník, který dokáže své posluchače nadchnout. Příkladem jeho výjimečných schopností bylo například jeho vystoupení na petrochemické konferenci Reactions nebo v rámci zábavné show Báječný den s chemií o tajuplném a vzrušujícím světě chemie pro žáky základních škol a nižších ročníků víceletých gymnázií.“
Jako tvář Unipetrolu bude Michael Londesborough vystupovat při veřejných vystoupeních, v kampaních, na sociálních sítích a také na odborných akcích zaměřených na výzkum, vývoj a inovace. V barvách Unipetrolu se jako řečník objeví například na květnové akci Týden inovací nebo v listopadu na dalším ročníku petrochemické konference „Reactions“. Michael Londesborough se stal také poradcem Unipetrolu pro inovace. „Význam chemie jako oboru, který ovlivňuje naši přítomnost a především budoucnost, rapidně stoupá. Aby Česko zůstalo konkurenceschopné, potřebuje chytré mozky, které se budou chemii věnovat. Naším společným cílem je proto přitahovat pozornost veřejnosti k chemii a nastupující generaci názorně ukazovat, že chemie je nejen krásný a atraktivní obor, ale také skvělá příležitost ke kariernímu uplatnění,“ vysvětluje Michael Londesborough.
Dr. Michael Londesborough působí v Ústavu anorganické chemie Akademie věd České republiky a kromě své výzkumné práce v oborech fyziky a chemie se zaměřuje na zpřístupňování vědy široké veřejnosti. V rámci svých aktivit se mimo jiné pravidelně objevuje na televizních obrazovkách. Pro populárně vědecký týdeník České televize „PORT“ (který diváky informuje o novinkách i zajímavostech z nejrůznějších oblastí vědy, nových technologií a společenských oborů) připravuje rubriku Michaelovy experimenty, v níž také vystupuje jako moderátor. V této oblasti má nemalé úspěchy, o čemž svědčí i cena Akademie věd ČR za popularizaci vědy - Medaile Vojtěcha Náprstka, která mu byla udělena v roce 2009.
Unipetrol a NejBusiness.cz
11.5.2018
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....