Operátor O2 vylepšil nabídku datových tarifů - od května nabízí novou tarifní řadu O2 Data a také zpětinásobil objem dat bez změny ceny v tarifech pro mladé O2 [:kůl:]. Obě nabídky nyní podpoří rozsáhlá komunikační kampaň.
Kampaň na podporu nových tarifů O2 Data se objeví v onlinu, outdooru, tisku, na prodejnách a také v televizi a na videoserverech.
"Kreativní koncept Doba datová odkazuje na rapidní nárůst spotřeby mobilních dat v naší síti. Postava Chytré sítě ve spotu přináší zákazníkům do mobilních telefonů více dat a s nimi i spoustu zábavného obsahu, který pro ně dříve nebyl dostupný," popisuje David Daneš, který v O2 vede marketingovou komunikaci.
Hlavní dvacetivteřinový spot doplní čtyři desetivteřinové zaměřené na vybraný tarif a zvýhodněnou nabídku telefonů Huawei a notebooku Lenovo.
Kreativní koncept: Oliver Agency
Creative Director: Karel Špindler
Idea making/Copywrite: Ondřej Klíma, Matej Chmelař, Michaela Žemlová
Film produkce: Armada Films
Režisér: Matěj Šámal
Kamera: Jan Cabalka
Postprodukce: R.U.R.
Sound mix: BeLoud Postproduction
360° komunikační kampaň podpoří také nabídku O2 [:kůl:] určenou pro mladé do 26 let. "Hlavní postavou kampaně je Jonáš Čumrik (Johny Machette), se kterým dlouhodobě spolupracujeme. Jonáš se ve spotech dostane do situací, ve kterých mladým lidem nejčastěji dochází data. S tarify O2 [:kůl:] se jim to však už stávat nebude, protože v nich zpětinásobíme datové objemy," popisuje David Daneš.
Kampaň se objeví především na sociálních sítích, v online výkonnostní reklamě a na televizních stanicích Prima COOL a Óčko, kde je O2 zároveň partnerem pořadů Ukaž profil a Mixxxer. Kromě toho operátor využije i netradiční televizní a online formáty, jako například bannery v HbbTV aplikaci, Spotify nebo chatbota. Jako jedna z prvních českých firem bude O2 inzerovat také na herním webu Twitch.tv.
Tarify pro mladé bude O2 v průběhu celých prázdnin promovat také na hudebním festivalu České hrady, jehož je letos partnerem.
Kreativní koncept: Oliver Agency
Creative Leader: Ondřej Klíma
Copywriter: Ondřej Klíma, Štěpán Smrčka
Film produkce: SoftPillow Productions
Režisér: Jan Chramosta
Kamera: Lubomír Krupka
Postprodukce: Silencio FX s.r.o.
Sound mix: Zvukarna.com
O2 a NejBusiness.cz
7.5.2018
ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...
České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...
osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...
Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...