Operátor O2 vylepšil nabídku datových tarifů - od května nabízí novou tarifní řadu O2 Data a také zpětinásobil objem dat bez změny ceny v tarifech pro mladé O2 [:kůl:]. Obě nabídky nyní podpoří rozsáhlá komunikační kampaň.
Kampaň na podporu nových tarifů O2 Data se objeví v onlinu, outdooru, tisku, na prodejnách a také v televizi a na videoserverech.
"Kreativní koncept Doba datová odkazuje na rapidní nárůst spotřeby mobilních dat v naší síti. Postava Chytré sítě ve spotu přináší zákazníkům do mobilních telefonů více dat a s nimi i spoustu zábavného obsahu, který pro ně dříve nebyl dostupný," popisuje David Daneš, který v O2 vede marketingovou komunikaci.
Hlavní dvacetivteřinový spot doplní čtyři desetivteřinové zaměřené na vybraný tarif a zvýhodněnou nabídku telefonů Huawei a notebooku Lenovo.
Kreativní koncept: Oliver Agency
Creative Director: Karel Špindler
Idea making/Copywrite: Ondřej Klíma, Matej Chmelař, Michaela Žemlová
Film produkce: Armada Films
Režisér: Matěj Šámal
Kamera: Jan Cabalka
Postprodukce: R.U.R.
Sound mix: BeLoud Postproduction
360° komunikační kampaň podpoří také nabídku O2 [:kůl:] určenou pro mladé do 26 let. "Hlavní postavou kampaně je Jonáš Čumrik (Johny Machette), se kterým dlouhodobě spolupracujeme. Jonáš se ve spotech dostane do situací, ve kterých mladým lidem nejčastěji dochází data. S tarify O2 [:kůl:] se jim to však už stávat nebude, protože v nich zpětinásobíme datové objemy," popisuje David Daneš.
Kampaň se objeví především na sociálních sítích, v online výkonnostní reklamě a na televizních stanicích Prima COOL a Óčko, kde je O2 zároveň partnerem pořadů Ukaž profil a Mixxxer. Kromě toho operátor využije i netradiční televizní a online formáty, jako například bannery v HbbTV aplikaci, Spotify nebo chatbota. Jako jedna z prvních českých firem bude O2 inzerovat také na herním webu Twitch.tv.
Tarify pro mladé bude O2 v průběhu celých prázdnin promovat také na hudebním festivalu České hrady, jehož je letos partnerem.
Kreativní koncept: Oliver Agency
Creative Leader: Ondřej Klíma
Copywriter: Ondřej Klíma, Štěpán Smrčka
Film produkce: SoftPillow Productions
Režisér: Jan Chramosta
Kamera: Lubomír Krupka
Postprodukce: Silencio FX s.r.o.
Sound mix: Zvukarna.com
O2 a NejBusiness.cz
7.5.2018
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....