Společnost DPDgroup zahájila ve dvaceti evropských státech online reklamní kampaň pod názvem Zákony schválnosti. V osmi humorných videích v ní firma prezentuje své balíkové služby a produkty. Cílí hlavně na mladou generaci od 18 do 39 let se zvykem nakupovat online.
Ta ve dvaceti zemích, kde kampaň poběží, představuje až 75 milionů lidí. Právě mezi mladou generací se nachází většina těch největších online zákazníků, kteří si přejí mít stále větší kontrolu nad dopravou zakoupeného zboží. Kampaň proto bude propagovat hlavně inovativní služby spjaté s online shoppingem, jako jsou Predict (v ČR DPD Private), Live-tracking (v ČR Sledování balíčku), myDPD App (v ČR DPD Kurýr) a výdejní místa Pickup.
Komunikace kampaně bude probíhat online, kde cílová skupina tráví většinu svého času. Online bannery a osm krátkých videí (v České republice pět) ve verzi 6 a 20 vteřin poběží v 17 jazykových mutacích na sociálních sítích (youtube, facebook, instagram) a na webu DPDgroup. Kampaň nese název Zákony schválnosti (lawsofdelivery.dpd.com) (z angl. originálu The Laws of Delivery). Videa totiž zachycují humorné situace, které se můžou přihodit při přebírání balíčků obyčejným způsobem.
„Chtěli jsme v nadsázce ukázat, čemu se vyhnete, pokud využijete moderní formu doručení zásilky. Asi každý z nás už někdy zažil, že u něj kurýr zazvonil v nevhodný moment. V aplikaci DPD Kurýr víte přesně, kdy dorazí, a už se vám tedy nestane, že mu budete muset otevřít třeba v ručníku” vysvětluje Miloš Malaník, generální ředitel DPD CZ.
První mezinárodní reklamní kampaň bude trvat od 23. dubna do poloviny června. Pro DPDgroup ji vytvořila produkční společnost Supper a mediální skupina Starcom. Videa režíroval britský filmový a reklamní režisér Simon Levene.
DPD a NejBusiness.cz
2.5.2018
ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...
České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...
osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...
Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...