Zúčastněte se s Hyundai finále Mistrovství světa ve fotbale 2018 v Rusku

Zúčastněte se s Hyundai finále Mistrovství světa ve fotbale 2018 v Rusku

Hyundai, hrdý oficiální partner Mistrovství světa ve fotbale 2018 v Rusku, s radostí oznamuje spuštění soutěže „Hyundai World Football Heritage“ před zahájením nejprestižnějšího fotbalového turnaje na světě.

Každý fanoušek fotbalu má příležitost zúčastnit se jako divák nejprestižnějšího fotbalového zápasu na světě, finále Mistrovství světa ve fotbale 2018 v Rusku. Kromě letenek a ubytování bude tento životní zážitek zahrnovat také prohlídku výstavy vybraných exponátů z Muzea světového fotbalu FIFA na téma historie a kultura fandění fotbalu, která bude přístupná v moskevském reprezentativním víceúčelovém showroomu „Hyundai Motorstudio Moscow“.

Thierry Henry, Lukas Podolski a Cafu

Legendární fotbalové hvězdy Thierry Henry, Lukas Podolski a Cafu podpořily soutěž pro fanoušky svým vystoupením v řadě virálních videí, která připomínají historii jejich národních týmů. Tato videa hravým způsobem představují vybavení fanoušků z doby, kdy tito hráči aktivně nastupovali za své národní týmy.

Společnost Hyundai vyvinula pro Mistrovství světa ve fotbale 2018 v Rusku nový program, přístupný prostřednictvím digitální platformy, která propojí fanoušky a umocní jejich zážitky během celého trvání globálního fotbalového turnaje. Hyundai Motor v minulosti budoval pro fanoušky tzv. Hyundai Fan Park, v němž mohl každý podporovat svůj národní fotbalový tým, ale od letošního roku bude společnost oslovovat mnohem více globálních fanoušků pomocí digitálních platforem a sociálních sítí.

Kromě soutěže „Hyundai World Football Heritage“ bude Hyundai Motor před mistrovstvím světa organizovat zkušební jízdy a soutěže, které fanouškům nabídnou nové zážitky a sdílení jejich vášně.

„S nadšením zveme fotbalové fanoušky z celého světa, aby se zúčastnili této speciální soutěže a získali příležitost být našimi hosty na Mistrovství světa ve fotbale 2018 v Rusku,“ řekl Minsoo Kim, viceprezident divize marketingu ve společnosti Hyundai Motor. „Jako oficiální partner mistrovství světa ve fotbale podporujeme rozvoj světového fotbalu poskytováním jedinečných příjemných zážitků fanouškům a stejným způsobem také pečujeme o naše zákazníky na celém světě, abychom jim zajistili maximální spokojenost s vozy značky Hyundai.“

Fanoušci fotbalu z celého světa mohou vkládat příspěvky do soutěže zveřejňováním příběhů, souvisejících s mistrovstvím světa, s hashtagem (#myfootballheritage) v kanálech SNS nebo prostřednictvím oficiálních webových stránek Hyundai Motor (worldcup.hyundai.com), a to do 13. května. Poté bude na webových stránkách zveřejněno 32 vítězů soutěže, kteří se budou moci zúčastnit finálového zápasu na Mistrovství světa ve fotbale 2018 v Rusku.

Ve spolupráci s Muzeem světového fotbalu FIFA bude navíc během konání Mistrovství světa ve fotbale 2018 v Rusku probíhat v reprezentativním víceúčelovém showroomu „Hyundai Motorstudio Moscow“ výstava vybraných exponátů v rámci programu „Hyundai World Football Heritage“.

Hyundai navázal spolupráci s FIFA v roce 1999 a do roku 2022 bude hlavním sponzorem FIFA jako oficiální automobilový partner.

Zdroj informací

Hyundai a NejBusiness.cz

Datum

30.4.2018

Diskuse

Žádný komentář dosud nebyl vložen

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

Reklama

Page generated in 1.3665 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál