Společnost AP Servis, s. r. o., specialista na spotřebiče a náhradní díly rodiny Whirlpool Corporation, spouští nový servisní web. Je přehlednější, vzdušnější a nabízí snazší objednávky oprav i náhradních dílů.
Původní web z roku 2008 už nesplňoval designové ani technické nároky a částečně brzdil další vývoj. Nová verze je daleko rychlejší a umožňuje objednání náhradních dílů a příslušenství ke spotřebičům za pár kliků – a to na počítačích i mobilech. Zákazníkům přehledněji prezentuje také záruční a pozáruční servis , aby mohli snáze využít služeb AP profesionálů.
K usnadnění nákupu přispívá také revoluční vyhledávání náhradních dílů pomocí EAN nebo servisního kódu spotřebiče. Po zadání jednoho z kódů e-shop okamžitě zobrazí veškeré součástky daného modelu a informuje o jejich dostupnosti. Jednoduché díly – jako otočné knoflíky nebo madla – si tak každý zvládne opravit sám.
Odborníci AP Servisu nově radí na blogu a v odborné poradně s nejčastějšími otázkami o údržbě a servisu domácích spotřebičů z rodiny Whirlpool Corporation.
„Oprav si sám“ – informace o domácí výměně jednoduchých dílů nebo řešení drobných závad
Rozhovory – s odborníky od techniků po manažery až po externí hosty
Recenze – odborná i laická hodnocení náhradních dílů a příslušenství ke spotřebičům z rodiny Whirlpool Corporation
FAQ – podrobně rozepsané odpovědi na často kladené otázky ze servisní poradny
Na tvorbě servisního blogu se tak podílí i sami zákazníci. Většina otázek se stále opakuje. Blog a poradna by se tak brzy měly stát přehledným manuálem pro rychlé řešení drobných domácích oprav.
Technické řešení kompletně zajistila firma AW-dev. „Soustředili jsme se na optimalizaci mobilního zobrazení, rychlost a funkčnost. Každý produkt jde nově vyhledat pomocí názvu, kódu nebo i popisu. Díky tomu umožníme zákazníkům rychle procházet e-shop a pohodlně nakupovat i z mobilních zařízení,“ říká Martin Henych.
Už první dny fungování nového webu potvrzují úspěšnost řešení. „Dříve Google stahoval jednu stránku v průměru za 831 ms, v den spuštění to bylo 6× rychleji. Tohle číslo patří k jedněm z nejlepších, které jsem zatím viděl,“ říká SEO specialista Zdeněk Dvořák.
„Chceme poděkovat všem zákazníkům, kteří se podíleli na redesignu e-shopu. Díky nim jsme odhalili problémová místa a během testování vše postupně ladili. Nový e-shop pamatuje i na opakované objednávky,“ říká Jan Kvasnička, UX specialista a spoluautor nového řešení.
„Důraz klademe především na vyhledávání a průvodce výběrem produktů, aby měl zákazník jistotu, že objednal opravdu ten správný. Kdo si není jistý, může využít poradnu, kde odborník do druhého dne odpoví,“ dodává.
Whirlpool a NejBusiness.cz
27.4.2018
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....