V době velmi nízké nezaměstnanosti se stále ještě s nemožností najít zaměstnání potýkají například lidé starší generace až důchodového věku, kteří jsou přitom stále aktivní a rádi by ještě pracovali. Cítí se ovšem odtržení od většinové populace, od mladých lidí, a někdy mají pocit, že v moderní digitální době nemají co nabídnout. Vodafone chce nyní na tento problém upozornit a zkusit v pilotním projektu přijmout na stáž do svých prodejen zaměstnance z řad lidí důchodového věku. Ve spolupráci s agenturou McCann Prague se Vodafone snaží zjistit, jestli by po takových pozicích byl mezi lidmi starší generace do budoucna zájem. Zároveň věří, že by přítomnost zaměstnance starší věkové skupiny pomohla přivést do prodejen, a tím i blíže digitálním technologiím, také starší zákazníky.
„Ve Vodafonu se dlouhodobě zaměřujeme na diverzitu, jsme jejími velkými zastánci a propagátory a zájem o zaměstnance starší generace patří nejen do oblasti našeho zájmu, ale stává se čím dál více zásadnějším tématem ve společnosti,“ říká Veronika Ivanović, viceprezidentka lidských zdrojů ve Vodafonu, a dodává: „Pilotní projekt, který přivede do Vodafonu stážisty z řad lidí starší generace, vítám a těším se na výsledky, které přinese. Věřím, že se prokáže, že starší lidé mohou přinést do našich prodejen novou míru empatie k zákazníkům svého věku a zároveň i podpořit vlastní vzdělávání.“
„Pryč jsou ty časy, kdy sociálním kampaním stačilo dojímat. Nyní musí značky nabídnout skutečnou pomoc. Jedině tak dají najevo, že to s pomocí myslí vážně… Jsme rádi, že vzhledem k možnostem, které máme jako reklamní agentura a které nám klient, jako je Vodafone, umožňuje, můžeme naší kampaní otvírat dveře otázkám s takovým společenským přesahem,“ říká Filip Kukla, Group Creative Director McCann Prague.
V rámci stáže nejprve ve Vodafonu vysvětlí zaměstnanci základní i pokročilé funkce chytrých zařízení, zákonitosti internetu a další, aby potom sám stážista mohl vysvětlit jejich výhody zákazníkům, kteří do prodejny přijdou.
Pilotní projekt podpoří i mediální kampaň cílená do tisku a OOH.
Vodafone Czech Republic a NejBusiness.cz
24.4.2018
ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...
České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...
osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...
Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...