Decathlon, přední světový prodejce sportovního vybavení, který v ČR v 15 prodejnách zaměstnává přes tisíc lidí, spustil affiliate reklamu v největší české a slovenské affiliate síti VIVnetworks.com. Od tohoto kroku si slibuje budování zákaznické báze, spolupráci s blogery a růst online prodejů internetového obchodu Decathlon.cz.
Decathlon affiliate reklamu vnímá jako efektivní investici do online marketingu s jejíž pomocí chce zvyšovat online prodejce a rozšiřovat zákaznickou bázi. Důležitým faktorem je také rozvoj spolupráce s komunitou blogerů a specializovaných portálů, kteří se věnují sportovnímu vybavení a oblečení či některému ze 70 sportů, které Decathlon svojí nabídkou pokrývá.
„Na jaře se v Decathlonu ve velkém začínají prodávat kola, stany a campingové vybavení, zvýšený zájem je mezi zákazníky o oblečení pro fitness, turistiku a lov. Populární jsou i potřeby pro rybaření a jezdectví,“ říká Natalie Steinerová ze společnosti VIVnetworks.com.
Affiliate reklama je založená na provizní bázi, e-shop tak neplatí za zobrazení své nabídky či prokliky na svůj web, ale jen dohodnutou provizi za uskutečněné prodeje, přičemž mezi ně nejsou zahrnuty objednávky, které byly zrušené či vrácené v zákonné lhůtě. Co může být důležité například při prodeji oblečení a obuvi, kde je vyšší procento vráceného zboží než třeba v IT či potravinách.
Internetový obchod Decathlon.cz zákazníkům umožňuje vyzvednout si objednané zboží v 15 prodejnách ve většině krajů ČR. E-shop nabízí od 2 000 korun dopravu zdarma a zákazník má na vrácení zboží nadstandardní lhůtu 90 dní.
VIVnetworks.com a NejBusiness.cz
19.4.2018
Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...
Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...
Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...
V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...
ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...
České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...
osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...
Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...