Větší komfort v čekací zóně i rozšířená nabídka produktů. Energetická firma innogy postupně mění koncept zákaznických center. Změny mají přilákat nové zákazníky a těm současným poskytnout odbornou pomoc a vždy něco navíc. V loňském roce navštívilo 41 zákaznických center innogy po celé republice více než 360 000 lidí.
„Děláme vše proto, aby se k nám zákazníci opět rádi vraceli. V řadě měst jsme se přesunuli přímo do obchodních center, ve kterých lze běžný nákup spojit s vyřešením všeho potřebného pro odběr energií. Jen loni jsme se blíž zákazníkům přestěhovali na sedmi místech a ve zvyšování komfortu budeme pokračovat i letos,“ uvedl Lukáš Roubíček, jednatel innogy Zákaznické služby, a dodal: „Ve všech našich zákaznických centrech máme platební terminály, pravidlem se stává wi-fi pokrytí zdarma a občerstvení dobrou kávou při vyřizování požadavků.“
V loňském roce se zákazníci innogy nejčastěji obraceli na obsluhu center s požadavky ohledně podrobnějších informací k uzavíraným smlouvám, k platbám nebo k nabídce jednotlivých produktů. „Jde o to nabídnout zákazníkům komplexní řešení a širší produktové portfolio spojené s chytrou domácností. V průběhu letošního roku tak přibydou k nabídce detektorů kouře a oxidu uhelnatého, pojištění domácnosti či monitorům spotřeby další zajímavé produkty. Se zákazníky chceme budovat dlouhodobější vztahy,“ doplnil Karel Kincl, ředitel zákaznických center innogy.
Kromě návštěvy pobočky nabízí innogy k vyřízení jednotlivých požadavků mnoho dalších způsobů. Kontaktní centrum innogy s klienty komunikuje prostřednictvím nonstop zákaznické linky, e-mailu, Skypu nebo online chatu. V roce 2017 operátoři vyřešili přes všechny tyto kanály více než 1,6 milionu požadavků.
innogy a NejBusiness.cz
16.4.2018
ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...
České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...
osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...
Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...