KB spolu s Komerční pojišťovnou představuje novou marketingovou kampaň Duben – měsíc pojištění, která reaguje na aktuální atmosféru ve společnosti, kdy lidé žijí přítomností, užívají si a příliš neřeší budoucnost. Velmi zranitelné tímto trendem jsou rodiny s dětmi. Ale nejen oni. Je stále více lidí, kteří nemyslí na problémy při výpadku příjmu v důsledku dlouhodobé nemoci nebo mají podpojištěné nemovitosti. Podle exkluzivního výzkumu agentury IPSOS může být v České republice až třetina nemovitostí podpojištěna - to znamená, že při škodě nemají majitelé nemovitostí nárok na pojistné plnění reflektující tržní ceny.
„Chceme, aby naši klienti žili naplno, bez starostí o budoucnost si vychutnávali každý okamžik svého života a nemarnili čas řešením složitých situací, kdy lidé nemají pojistnou ochranu“ uvádí Stéphane Corbet, předseda představenstva a generální ředitel Komerční pojišťovny a dodává „právě proto jsme na duben připravili větší osvětu mezi klienty, aby si ověřili, zda mají správně nastavené majetkové a životní pojištění. Vedle toho jim nabídneme i následující zvýhodnění: atraktivní slevu až 30 % na MojePojištění majetku; na pojištění MojeJistota pak po celou dobu trvání smlouvy nárok na dvojnásobné plnění při hospitalizaci dospělých a dětí oproti standardní nabídce.“
Komerční pojišťovna a NejBusiness.cz
16.4.2018
ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...
České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...
osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...
Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...