KB rozjíždí marketingovou kampaň

KB rozjíždí marketingovou kampaň

KB spolu s Komerční pojišťovnou představuje novou marketingovou kampaň Duben – měsíc pojištění, která reaguje na aktuální atmosféru ve společnosti, kdy lidé žijí přítomností, užívají si a příliš neřeší budoucnost. Velmi zranitelné tímto trendem jsou rodiny s dětmi. Ale nejen oni. Je stále více lidí, kteří nemyslí na problémy při výpadku příjmu v důsledku dlouhodobé nemoci nebo mají podpojištěné nemovitosti. Podle exkluzivního výzkumu agentury IPSOS může být v České republice až třetina nemovitostí podpojištěna - to znamená, že při škodě nemají majitelé nemovitostí nárok na pojistné plnění reflektující tržní ceny.

„Chceme, aby naši klienti žili naplno, bez starostí o budoucnost si vychutnávali každý okamžik svého života a nemarnili čas řešením složitých situací, kdy lidé nemají pojistnou ochranu uvádí Stéphane Corbet, předseda představenstva a generální ředitel Komerční pojišťovny a dodává „právě proto jsme na duben připravili větší osvětu mezi klienty, aby si ověřili, zda mají správně nastavené majetkové a životní pojištění. Vedle toho jim nabídneme i následující zvýhodnění: atraktivní slevu až 30 % na MojePojištění majetku; na pojištění MojeJistota pak po celou dobu trvání smlouvy nárok na dvojnásobné plnění při hospitalizaci dospělých a dětí oproti standardní nabídce.“

Zdroj informací

Komerční pojišťovna a NejBusiness.cz

Datum

16.4.2018

Diskuse

Žádný komentář dosud nebyl vložen

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

Reklama

Page generated in 1.6522 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál