Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále jen „ČPP“) spustila jarní kampaň, kterou chce podpořit zájem o majetkové pojištění a nabídnout nový produkt Domex+. Novinka nabízí zákazníkům krytí s nejširším rozsahem pojistných nebezpečí na trhu. Zahrnuje například i náklady vynaložené na záchranu dat na pevném disku notebooku nebo stolního počítače.
„Rozhodli jsme se naši jarní kampaň letos zaměřit na pojištění majetku a odpovědnosti. Přestože se situace zlepšuje, lidé stále toto významné pojištění často podceňují. A buď své obydlí nemají pojištěné vůbec nebo pojistná částka není dostatečná. V případě škody, kterou způsobíte druhým, se vyplatí mít sjednané pojištění odpovědnosti,“ vysvětluje zacílení kampaně Jolana Kolaříková, ředitelka úseku marketingu. „Kampaň podpoří nový spot s Patem a Matem, který je vtipným návodem, jak se komplexně pojistit úplně jednoduše,“ říká Kolaříková.
Jarní kampaň bude probíhat od dubna do konce června. Letos netradičně cílí na majetkové pojištění a pojištění odpovědnosti a v jeho rámci propaguje novinku DOMEX+. Až do 30. června ČPP nabízí novým klientům jednorázovou slevu ve výši 500 korun při sjednání smlouvy s ročním pojistným od 2 000 Kč. Noví klienti navíc mohou získat také výhodu vstupního bonusu ve výši 30 %. A při ročním placení pojistného další slevu 6 %.
Nový spot s Patem a Matem bude k vidění na televizních kanálech společností Nova Group, Prima Group, TV Barrandov a Óčku. TV spot bude dále promítán na monitorech BUS TV v MHD v Českých Budějovicích, Hradci Králové, Liberci, Jablonci nad Nisou, Pardubicích, Plzni, Ústí nad Labem, Brně, Olomouci, Zlíně a Otrokovicích. „Nově bude kampaň podpořena také v rámci digitálu – na Youtube, PPC a RTB komunikaci,“ doplňuje Kolaříková.
Kampaň bude také vidět na CLV a bigboardech a na našich stálých outdoorových plochách po celé České republice. Dále v tisku, například v Právu, Denících ČR, MF Dnes, Lidových novinách, Hospodářských novinách, Ekonomu, Blesku Bydlení, Nedělním Blesku, Metru, 5plus2, Týdeníku Televize, Moje Bydlení, Týdnu, Instinktu, Sedmičce, Model Hobby, Domov, Marienne Bydlení, Katka - Náš útulný byt a dalších. Motiv kampaně se objeví také na teploměrech čerpacích stanic. Dále budeme kampaň komunikovat na polepech na tramvajích a trolejbusech v Praze, Pardubicích, Jihlavě, Ostravě, Ústí nad Labem, Olomouci, Brně, Českých Budějovicích, Hradci Králové, Liberci, Uherském Brodu, Táboru, Chebu a Plzni.
„Věříme, že nové zaměření kampaně zvýší zájem o naše produkty a služby a podpoří naši image univerzální pojišťovny, která patří do desítky nejúspěšnějších pojišťoven na trhu,“ dodává Kolaříková.
ČPP a NejBusiness.cz
16.4.2018
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....