Společnost AOC roste čtyřikrát rychleji než trh s monitory

Společnost AOC roste čtyřikrát rychleji než trh s monitory

Ačkoli evropský trh s monitory vykazoval nejslabší vývoj za posledních osm čtvrtletí, ve čtvrtém čtvrtletí roku 2017 byl stále zaznamenán růst ve výši 4,1 procenta, přičemž značky AOC a MMD společně, ve srovnání s předchozím rokem, vyrostly o 5,2 procenta.

Dle posledních údajů analytické společnosti Context vzrostl trh s monitory v Evropě v posledním čtvrtletí roku 2017, od října do prosince, pouze o 4,1 procenta.

Za nárůstem prodeje monitorů AOC a Philips s většími úhlopříčkami je nutno hledat nespočet inovací obou značek. AOC nabízí jeden z největších a nejrozsáhlejších herních sortimentů na trhu, který splňuje všechny požadavky hráčů, zatímco monitory společnosti Philips zaznamenaly své hlavní úspěchy v inteligentních řešeních pro B2B trh. Zákazníci oceňovali funkce jako je dokovací stanice USB, pop-up webová kamera a také pozitivně reagovali na novou B2B řadu bezrámečkových monitorů.

Společnosti AOC a MMD dosáhly v součtu 14,9procentní podíl na trhu ve čtvrtém čtvrtletí roku 2017, což představuje mírný nárůst oproti poslednímu čtvrtletí roku 2016. Společnost AOC v posledním čtvrtletí roku 2017 zvýšila svůj podíl na trhu o 10,9 procenta, ve srovnání s posledním čtvrtletím roku 2016. AOC navíc dosáhla svých dosud nejvyšších čísel v prodaných kusech, s nárůstem o ohromujících 15,4 procenta oproti stejnému čtvrtletí loňského roku.

"Pokud jde o design, ergonomii, kvalitu obrazu, funkce, uživatelskou přívětivost a šetrnost k životnímu prostředí, my v AOC a MMD pracujeme na tom, abychom byli inovativnější než kdy předtím, což se odráží v našem růstu. Společnost AOC očekávala nárůst objemu prodeje zejména v oblasti herního sektoru, a tak značně zvýšila svou přítomnost na tomto trhu, což dokazují výsledky,” říká o úspěchu Stefan Sommer, ředitel pro marketing & byznys management pro Evropu.

Západoevropský trh

Na západoevropském trhu držely společnosti AOC a MMD ve čtvrtém čtvrtletí roku 2017 společně 3. místo v počtu prodaných kusů, což představuje nárůst o 14 procent oproti poslednímu čtvrtletí roku 2016. Největším přispěvatelem byla společnost AOC s obrovským 24procentním nárůstem objemu prodeje ve srovnání s posledním čtvrtletím roku 2016. Nárůst celkového tržního podílu v součtu obou značek přestavuje od posledního čtvrtletí předchozího roku 8,2 procenta, přičemž AOC opět přispělo s největším nárůstem podílu na trhu ve stejném období o 17,7 procenta.

Východná Európa

Ve východní Evropě vykazuje trh s monitory nejmenší růst v průběhu osmi po sobě jdoucích čtvrtletích, s pouze 1procentním nárůstem objemu. I přesto, že se společnosti nacházejí na klesajícím trhu, AOC a MMD společně stále drží pozici číslo 1 s výrazným tržním podílem přes 20 procent.

Česká republika a na Slovensko

V České republice a na Slovensku zvýšily společnosti AOC a MMD svůj tržní podíl z 21,1 procenta v posledním čtvrtletí roku 2016 na 24,8 procenta v tomtéž čtvrtletí roku 2017. Tedy, čtvrtina všech monitorů prodaných ve čtvrtém čtvrtletí roku 2017 byla od AOC nebo MMD. Obě značky stále společně zaujímají první místo na trhu s podílem o velikosti 25 procent.

Zdroj informací

Daikin a NejBusiness.cz

Datum

5.4.2018

Diskuse

Žádný komentář dosud nebyl vložen

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

9. dubna 2025

ABB, Smart View a Keyence otevřely studentům dveře do reálného světa robotiky na RoboVision Hackathonu

ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...

8. dubna 2025

Exportéři hledají nové trhy. Diverzifikace je klíčem ke stabilitě a odolnosti

České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...

10. března 2025

Česká EAG ohlásila dvě akvizice v Německu za více než miliardu

osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...

28. února 2025

Evropská komise schválila Česku podporu na výrobu tepla z biomasy

Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...

27. ledna 2025

Nůžky odměňování žen a mužů v Česku jsou pořád rozevřené

Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...

22. ledna 2025

Půjčka pro podnikatele je spojená s minimální administrativou

Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

O platformě Trh firem




Reklama

Page generated in 1.2379 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál