Společnost Porsche Digital GmbH získala menšinový podíl v izraelském start-upu Anagog, čímž strategicky rozšířila své digitální inovační portfolio. Start-up se sídlem v Tel Avivu, založený v roce 2010, má v současnosti 30 zaměstnanců a specializuje se na vývoj umělé inteligence v kontextu mobility. Software, vytvořený a patentovaný společností Anagog, umožňuje společnostem lépe rozumět chování zákazníků v určitých situacích a předvídat ho. Díky tomu bude možné realizovat nové funkce a služby, jako je inteligentní nabídka možností pro zaparkování vozidla. Porsche díky této investici pokračuje ve své digitální transformaci a může nyní vyvíjet a nabízet kontextové a individualizované služby.
„Máme radost, že naše investice do společnosti Anagog nám umožní rozvíjet naše know-how a využívat příležitosti, týkající se umělé inteligence v oblasti mobility. Izraelská start-upová scéna v technologickém odvětví je založena na enormním množství znalostí a potenciálu. Velmi ochotně spolupracujeme s novými společnostmi na dalším vývoji nových digitálních nabídek a rychlém uvádění těchto řešení na trh, aby je mohli zákazníci začít využívat ve svůj prospěch,“ říká Thilo Koslowski, generální ředitel společnosti Porsche Digital.
Technologie, nabízená start-upem Anagog, je integrována do aplikací pro chytré telefony. V současnosti ji využívá přibližně 100 různých aplikací na celém světě. Analýza dat probíhá přímo na přenosném zařízení. To znamená, že data uživatele se nemusí přenášet do cloudu nebo na externí servery. Uživatelé mají v důsledku toho naprostou kontrolu nad svými daty, přestože mohou využívat výhody lepších kontextových služeb. „Těšíme se, že budeme s Porsche vyvíjet nové a inovativní nápady, abychom nabízeli zákazníkům nejlepší možná řešení pro mobilitu. Digitální svět získává na významu a my ho můžeme smysluplně využívat v nových službách pro mobilitu,“ říká Ofer Tziperman, generální ředitel společnosti Anagog.
Porsche Digital GmbH je 100% dceřinou firmou společnosti Porsche AG a plní roli jejího kompetenčního centra pro digitalizaci. Společnost definuje a implementuje nové strategie pro vytváření přidané hodnoty a sestavuje portfolio inovativních digitálních produktů v úzké spolupráci se všemi odděleními Porsche AG. Porsche Digital rozpoznává a vyhodnocuje trendy a investuje do start-upů, čímž si zajišťuje přístup k relevantním technologiím. Dceřiná firma stuttgartského výrobce sportovních vozů se považuje za rozhraní mezi společností Porsche a inovátory z celého světa. Společnost má pobočky v berlínském Ludwigsburgu a ve městě Santa Clara v Silicon Valley a plánuje otevření dalších zastoupení v Asii.
PORSCHE INTER AUTO CZ a NejBusiness.cz
5.4.2018
ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...
České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...
osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...
Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...