Nové BMW X2 (kombinovaná spotřeba paliva: 6,2–4,5 l/100 km; kombinované emise CO2: 142–119 g/km) je s nepřehlédnutelným designem, sebevědomým postojem a sportovně městskými geny nezaměnitelným X modelem BMW. BMW X2 udává trendy a v tomto ohledu ukazuje nové směry: nově je BMW X2 kromě širokého spektra laků karoserie k dispozici se speciálním barevným schématem digitální kamufláže z programu BMW Originálního příslušenství. Tento celoplošný polep karoserie se specifickou barevnou kombinací a vzhledem nechává dále vyniknout sportovní proporce BMW X2. Nepravidelné maskování je tvořené segmenty tmavé, šedé a světlé barvy, která svým odstínem připomíná zlatý metalický lak Galvanic Gold, použitý na prvních představených vozech. V tomto provedení BMW X2 ještě výrazněji propaguje svůj extrovertní charakter, celoplošný polep současně chrání karoserii například před odletujícími kamínky.
Jedním z obzvláště podmanivých detailů je vizuální integrace hlavních světlometů. Dva páry kulatých světlometů s LED světly denního svícení spolu s mlhovými světly vystupují z maskování jako oči lovce. Ve spojení s výrazně tvarovanými blatníky je celkové pojetí vozu velmi dynamické. BMW X2 vypadá jako atlet zakleknutý ve startovacích blocích.
Tenisky BMW X2, vyrobené v omezené sérii ve spojení s výrobcem bot VOR, jsou jednou z možností vyjádření individuálního stylu. Nové polepy, určené exkluzivně pro nové Sports Activity Coupé, novým způsobem doplňují extravagantní styl také pro samotné BMW X2.
Barva a styl polepů jednoznačně navazují na maskování předsériových prototypů. Již před uvedením na trh na sebe prototypy testované na veřejných silnicích a následně také na akci Fashion Week v Miláně strhávaly značnou pozornost. Jak výrobce, tak BMW Autorizovaní Dealeři se setkali s mnoha poptávkami po tomto charismatického voze právě v kamuflovaném provedení. Na sociálních sítích vznikla dokonce samostatná skupina k tomuto tématu. Nyní je digitální kamufláž „Digital Camo“ k dispozici exkluzivně pro BMW X2 v rámci nabídky BMW Originálního příslušenství.
Polepy jsou navržené tak, že nezakrývají specifické designové prvky Modelů M Sport a M Sport X, konkrétně leskle černé díly v předním a zadním nárazníku a detaily v matně šedé barvě Frozen Grey. Poprvé se BMW X2 „zabalené“ do maskovaných polepů veřejnosti ukázalo 17. března při příležitosti uvedení do prodeje v prodejním místě Frottmaning v Mnichově.
Digitální kamufláž jsou vybraná dealerství BMW připravena instalovat během čtyř dní. Cena včetně práce činí 4500 eur.
BMW Group a NejBusiness.cz
3.4.2018
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....