Uzavírání partnerství bývá dilema vzhledem k množství různých oblastí spolupráce a potenciálních partnerů. Značka Peugeot v ČR zvolila dva směry, kterými se aktuálně ubírá.
Prvním z nich je sport. Před několika měsíci zahájil Peugeot v ČR partnerství s osminásobnými mistryněmi ČR ve florbale. Navázal tak na dlouhodobé celosvětové aktivity značky Peugeot sponzorsky spojené s různými sportovními disciplínami např. tenis, golf, fotbal, ragby aj. Druhá spolupráce, kterou Peugeot v ČR nedávno zahájil, je s organizací Cesta za snem, jejímž posláním je pořádání sportovních akcí pro handicapované (cyklomaratony, kvadriatlony apod.).
V návaznosti na tato partnerství Peugeot v ČR rozhodl pomoci basketbalovému klubu vozíčkářů WBS Pardubice, kterému zapůjčil vůz Peugeot Expert. Tento automobil, plně naložený sportovním vybavením, se vydal na dalekou cestu až do řecké Soluně, kde se na začátku března odehrál turnaj Euroligy. Tým pardubických basketbalistů - vozíčkářů zde získal skvělé 3. místo. Dalším úspěchem byla i nominace českého hráče Tomáše Nevěčného do „all star“ týmu celého turnaje.
Peugeot a Nejbusiness.cz
1.4.2018
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....