České start-upy se vydávají objevovat japonský trh

České start-upy se vydávají objevovat japonský trh

Chytrý asistent pro motorkáře, propojení s online světem pro seniory, propojení cestujících při dlouhých letech a snadný způsob videoprodukce. To jsou produkty, s kterými čtyři české start-upy vyráží do Japonska na jednu z nejvýznamnějších technologických konferencí Slush Tokyo. Projekt CzechDemo agentury CzechInvest jim pomůže s úhradou letenek, výstavního prostoru, marketingových materiálů a vstupu na konferenci. Zdarma mohly čerpat až 10 hodin mentoringu, který je na akci připravil.

„Přes větší geografickou vzdálenost představuje Japonsko velký a ucelený trh s velmi zajímavou návratností investic a ziskovostí obchodních aktivit. Počet akcí typu Slush Tokyo v Japonsku vzrůstá, což na tento trh přitahuje nové hráče a investory,“ říká Jiří Fusek, zástupce agentury CzechInvest v Japonsku. „Zájem mají zajištěný zejména start-upy z oblasti IoT, fintech a robotiky, ale také ty navazující na tradiční technologickou specializaci země,“ dodává.

Jízdního asistenta pro motorkáře kombinujícího IoT řešení a mobilní aplikaci, který naviguje, varuje před nebezpečím a zároveň jezdce trénuje, v Japonsku představí NaviRider. Tento start-up zároveň využívá kosmických technologií a rozvíjí se s podporou kosmického inkubátoru ESA BIC Prague. Spolupracuje s firmami jako BOSCH a T-Mobile.

Jednoduše a zábavně vstoupit do digitálního světa, být v online kontaktu s rodinou a známými, a vystoupit tak ze sociálního vyloučení, umožňuje seniorům jednoduché a bezpečné prostředí Oscar Senior. Jako jediný český zástupce byl tento start-up vybrán do Startup Pitch Competition, kde se v konkurenci osmdesáti dalších bude ucházet o titul nejlepšího start-upu konference Slush Tokyo.

Webová aplikace Skychatters propojuje cestující se stejnými zájmy a cílovými destinacemi při dlouhých letech. 60SCNDS je revoluční způsob rychlejší a levnější tvorby profesionálních videí na míru.

Mezinárodní setkání o tisícovkách návštěvníků

Na konferenci pro technologické talenty Slush Tokyo se čtyři české start-upy budou moci setkat s nejvýznamnějšími mezinárodními investory. Od roku 2008, kdy se konference poprvé konala, tehdy jako komorní akce pro 300 účastníků, se Slush Tokyo rozrostlo na mezinárodní setkání o tisícovkách návštěvníků. Cíl si však zachovává stejný – pomáhat další generaci firem uspět v globálním světě.

Díky projektu CzechDemo získají české start-upy sedmdesátipětiprocentní slevu na vstup, výstavní prostory a marketingové materiály, padesátiprocentní slevu na zpáteční letenky pro 2 osoby, zcela zdarma překlady propagačních materiálů a až 10 hodin mentoringu v oblasti prezentačních dovedností, rizikového kapitálu, obchodních partnerství a marketingu.

Zároveň pro ně CzechInvest zajistil celodenní program, který jim má pomoci navázat ty správné kontakty s místní start-upovou a podnikatelskou komunitou. V úterý 27. března 2018 se na Velvyslanectví České republiky v Tokiu seznámí se specifiky a obchodními zvyklostmi japonského trhu a setkají se například se zástupcem Japan External Trade Organization (JETRO) či firmy Avast, který jim popíše specifika a doporučení ohledně vstupu na japonský trh. Dozví se podrobné informace o zdejším start-upovém prostředí a navštíví také místní podnikatelský inkubátor Plug’n‘Play Shibuya.

Projekt CzechDemo je realizován z programu Marketing, prioritní osy č. 2 „Rozvoj podnikání a konkurenceschopnosti malých a středních podniků“ v rámci Operačního programu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost.

Zdroj informací

CzechInvest a Nejbusiness.cz

Datum

28.3.2018

Diskuse

Žádný komentář dosud nebyl vložen

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

O platformě Trh firem




Reklama

Page generated in 1.9573 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál