ROSSMANN se v novém televizním spotu zaměřuje na krásu ve všech podobách

ROSSMANN se v novém televizním spotu zaměřuje na krásu ve všech podobách

Drogistická síť ROSSMANN uvádí nový televizní spot „A život je krásnější“, který poběží celý březen na hlavních komerčních televizních stanicích. ROSSMANN tímto navazuje na celkovou proměnu tváře společnosti. Na začátku roku představil nový komunikační konceptROSSMANN. A život je krásnější, jímž chce více působit na emoce zákazníků. K tomu začal vydávat i zákaznický magazín ROSSMANN Life, v němž přináší zajímavé tipy z oblasti krásy a zdraví.

Nový televizní spot společnosti ROSSMANN se zaměřuje na různé podoby krásy a cílí na ženy ve věku od 30 do 50 let. Vedle televize bude kampaň rovněž podpořena online kampaní. Kreativní část projektu zajistila agentura DDB. První vlna televizních spotů poběží na stanicích Nova a Prima po celý březen. Druhá část bude spuštěna na podzim. „Cílem televizního spotu je podpora značky ROSSMANN. Kampaň vysvětluje, co znamená krása ve spojení s naší značkou a zároveň podporuje klíčové kategorie, kterými se chceme profilovat v oblasti krásy, zdravé výživy, dětského sortimentu a péče o tělo,“ říká Marcela Syrovátková, vedoucí marketingového oddělení ROSSMANN.

Společnost uvedla nový koncept na začátku roku 2018 změnou svého loga a sloganu naROSSMANN. A život je krásnější. K tomu začala vydávat zákaznický časopis se čtvrtletní periodicitou, v němž nakupujícím přináší nejen tipy týkající se krásy a zdraví, ale i rady, jak zútulnit domov či pečovat o děti a rodinu.

Nový TV spot ROSSMANN je k dispozici zde: https://www.youtube.com/watch?v=pVGJXdE0SGk

Zdroj informací

ROSSMANN a Nejbusiness.cz

Datum

26.3.2018

Fotogalerie

Diskuse

Žádný komentář dosud nebyl vložen

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

Reklama

Page generated in 2.122 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál