Domovské stránky jednotlivých segmentů (občané, podnikatelé, firmy) mají rozdílný obsah a styl komunikace. Cílem je, aby se klienti na stránkách Komerční banky lépe orientovali a nabídka produktů pro ně byla přehlednější a srozumitelnější.
Na novém webu přibyl i úplně nový obsah. Například u nejrozšířenějších a nejprodávanějších produktů je rovnou i informace o ceně, čímž odpadne nutnost hledat tuto informaci v sazebníku. V dohledné době bude informace o ceně k dispozici u všech relevantních produktů.
Novinkou jsou i modelové životní situace, které jsou navázány na jednotlivé bankovní produkty či služby, například dokončení školy a hledání prvního zaměstnání, řešení bydlení nebo dědictví. Klientům je k dispozici i speciální stránka zaměřená na širokou podporu, kde jsou k dispozici řešení nejčastějších dotazů, například na účty, platební karty, investice nebo spoření a půjčky.
Na nových webových stránkách Komerční banky spolupracovaly renomované externí agentury. Dodavatelem webového řešení byla společnost Actum, obsah a user experience (UX) vytvořila agentura Wunderman, Ogilvy řešila grafický koncept a manica zajistila kreativní poradenství a konzultantskou činnost.