Společnost DHL Express, světová jednička v logistice a expresním doručování, otevřela své nové třídicí středisko na letišti v Bruselu. Nové centrum je vybaveno nejmodernější technologií a téměř čtyřnásobně zvýší kapacitu DHL Express v Bruselu na 42 000 odbavených zásilek za hodinu. Investice, která v celkové výši přesahuje 140 milionů eur, vytvoří na letišti 200 nových pracovních míst, a to o tři roky dříve než bylo původně plánováno.
Ken Allen, CEO DHL Express, říká: „Brusel je klíčovým uzlem mezinárodní přepravní sítě DHL Express. Nové třídicí středisko je jedno z největších na světě a díky své pozici ve středu Evropy hraje důležitou roli v propojování společností tohoto regionu se zbytkem světa. Je hlavní součástí našeho investičního plánu na podporu našeho růstu, efektivity naší sítě a vysoké kvality služeb, kterou od nás zákazníci očekávají.”
Nové třídicí centrum, včetně skladů a kanceláří, zaujímá plochu 36 500 m2 a téměř čtyřnásobně zvyšuje kapacitu DHL Express v Bruselu. Při plném vytížení zpracují dvě automatické třídicí linky až 42 000 zásilek za hodinu. Bruselské centrum, které je nyní pátým největším hubem v DHL síti, tak umožňuje odbavit ještě více zásilek, efektivněji a rychleji.
To vše přispívá k vyšší kvalitě služeb DHL Express a větší spokojenosti zákazníků. Zvýšení kapacity ocení i klienti z oblasti E-Commerce, kteří díky leteckému a pozemnímu spojení s mnoha destinacemi v Evropě, ale také přímým mezikontinentálním letům do Ameriky, na Střední východ a do Afriky mohou lépe uspokojit své zákazníky na zahraničních trzích.
Kromě slavnostního otevření nového třídicího centra se v Bruselu uskutečnila i konference věnována právě rychle se rozvíjejícímu trhu mezinárodní E-Commerce. Na konferenci vystoupil kromě Kena Allena, CEO DHL Express, John Pearsona, CEO DHL Express Europe i John Cornish, CEO DHL Express CZ & Central Europe.
„Internetový obchod radikálně mění způsob, jakým výrobci a obchodníci operují, a otevírá nové trhy po celém světě. Zároveň vyzývá zavedené společnosti, aby udržely krok s aktivnějšími nováčky,“ říká John Pearson, CEO DHL Express Europe. „Z vlastních internetových nákupů víme, že ti dnes nejúspěšnější online obchodníci nabízejí skutečně vysoký standard zákaznického servisu. Aby v tomto měnícím se tržním prostředí zůstali konkurenceschopní, musí se zaměřit i na různé způsoby dodání, stát se transparentními, efektivnějšími, vnímavějšími a flexibilnějšími.“
DHL Express na základě dlouhodobých globálních zkušeností a znalostí pomáhá společnostem z oblasti E-Commerce, bez ohledu na jejich velikost, jak na lokálních trzích, tak i v jejich expanzi na trhy zahraniční. Společnost DHL Express přepraví každý den více než 170 000 B2C zásilek pro E-Commerce zákazníky do více než 180 zemí po celém světě.
DHL a Nejbusiness.cz
14.3.2018
ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...
České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...
osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...
Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...