CzechTourism spustil na sklonku loňského roku kampaň, v níž japonští příznivci České republiky vybírali z šesti kandidátů město, které by u nás chtěli navštívit. Cílem dvoutýdenní kampaně ovšem nebylo vybrat vítězné město, ale osoby, které budou Českou republiku v Japonsku úspěšně dlouhodobě propagovat.
Dvoutýdenní kampaň s prvky gamifikace zhlédlo v prosinci 2017 na sociálních médiích téměř 330 000 osob. Aktivních účastníků, kteří volili mezi Litomyšlí, Olomoucí, Plzní, Karlovými Vary, Brnem a Mikulovem, bylo 726. Díky sdílení odpovědí vygenerovala jen tato část kampaně hodnotu AVE téměř 1,4 mil JPY (přibližně 260 000 CZK). Na kampani spolupracovala společnost Agile Media, která se v Japonsku zabývá činností spojenou s media influencery a pracuje běžně pro velké značky, jako jsou např. Nescafé či Rakuten, ale třeba i pro Kanadu či Hongkong.
Na základě následné analýzy, která zkoumala kritéria jako předchozí pobyt v ČR, mediální vliv a kvalita odpovědí zúčastněných, bylo vybráno 50 osob, jež byly 24. ledna letošního roku pozvány na ambasádu České republiky v Tokiu.
Programu samotného slavnostního večera předcházela tisková konference, které se kromě agentury CzechTourism účastnili i zástupci ZÚ Tokio, Českého centra Tokio a CzechInvest.
A tak se na tiskové konferenci hovořilo nejen o vybraných plánovaných akcích v České republice v rámci oslav 100. výročí založení Československa, jako jsou např. festival RE:PUBLIKA v Brně či Česko/slovenská výstava, ale také o obchodu a investicích mezi oběma zeměmi či o nejzajímavějších akcích v Japonsku, kde se v roce 2018 představí česká kultura. V průběhu slavnostního večera nechyběl ani doplňující program v podobě loutkového workshopu, zdobení perníků či zkoušení tradičních moravských krojů. Slavnostní večer vyvrcholil předáním diplomů vyslancům značky ČR, z nichž někteří přijeli dokonce až z 2100 km vzdálené Okinawy. Z rukou velvyslance ČR v Japonsku Tomáše Duba a ředitelky CzechTourism Japonsko Martiny Cílkové obdrželi vyslanci certifikát s titulem vyslance značky ČR 2018.
Tato navazující část kampaně vygenerovala jen v následujících 2 týdnech více než 32 článků na blozích, 191 postů na sociálních mediích v celkové mediální hodnotě AVE a EMV více než 0,8 mil Kč.
„Jsem ráda, že se nám podařilo propojit všechny státní instituce přítomné v Japonsku. Hlavní práce je ale před námi, jmenováním nekončíme. Aby měl program smysl, je potřeba udržet vyslance aktivní, a tak pro ně plánujeme kromě pravidelné komunikace rovněž další akce, kde opět doufám v zapojení jmenovaných partnerských institucí nebo i soukromých firem. Influenceři by tak mohli dlouhodobě informovat na základě účasti na workshopech nejen o krásách naší země, ale také o moravském vínu, modrotisku nebo třeba české kuchyni. Ti mediálně nejsilnější se pak s námi podívají v letošním roce do ČR.“
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....