Před třemi roky automobilka Rolls-Royce na stránkách novin The Financial Times oznámila světu, že vytvoří zcela nový vůz se zvýšenou karoserií, který od základu nově definuje způsob luxusního cestování na jakémkoliv povrchu. Od té doby svět netrpělivě čekal na příchod tohoto hranice bořícího nového vozu Rolls-Royce.
Dnes je čekání téměř u konce, Rolls-Royce potvrdil, že nový automobil se bude jmenovat Cullinan.
„Toto jméno jsme používali jako jméno celého projektu již před několika lety,“ komentuje Torsten Müller-Ötvös, výkonný ředitel Rolls-Royce. „Je to jméno, které se k novému vozu hodí ze všech nejvíce. Cullinan je automobil s jasným zaměřením, jakým je dokonalá kvalita a preciznost, stejně jako vzhled, který dává zcela nový pohled na možnosti opravdového luxusu. Je to podobné jako s diamantem Cullinan, což je největší broušený diamant světa. Také je dokonalý, a současně vyčnívá nad všechno ostatní.“
Již samotný příběh, jak tento nový Rolls-Royce přišel ke svému jménu, je ukázka dokonalosti. Stejně jako diamant, rovněž Rolls-Royce Cullinan prošel fascinujícím příběhem. Od žhnoucích pouští Afriky a Středního východu až po mrazivé sněhy za polárním kruhem; od travnatých roklí skotského pohoří Highlands po obrovské kaňony Severní Ameriky. Designéři, inženýři i řemeslníci a umělci společnosti Rolls-Royce vytvořili, otestovali a vyladili k dokonalosti tento unikátní automobil tak, aby eliminovali všechny možné chyby a zajistili, že se s lehkostí dostane kamkoliv.
„Inspirací pro nás byly epické procesy trvající mnoho tisíc let, které vytvořily diamant Cullinan. Toto jméno je ztělesněným příslibem mnoha tváří našeho nového automobilu. Řeč je o trvalosti a absolutní pevnosti schopné odolat velkým tlakům; je ztělesněním unikátnosti a vzácnosti, stejně jako průkopnického a dobrodružného ducha. Odkaz Charlese Rollse a inovativnosti sira Henryho Royce je jasně patrný v absolutním luxusu, ať už pojedete kamkoliv,“ pokračuje Müller-Ötvös.
Cullinan je druhým vozem Rolls-Royce postaveným na základě zcela nově vyvinutého hliníkového prostorového rámu „Architecture of Luxury“.
Müller-Ötvös uzavírá: „Řečeno zcela jednoduše, jméno Cullinan je dokonalé a oslnivé.“
BMW Group a NejBusiness.cz
20.2.2018
ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...
České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...
osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...
Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...