Společnost MAKRO Cash & Carry ČR oznámilo vítěze otevřeného tendru na kreativní agenturu. Od února 2018 zahajuje strategickou spolupráci s kreativní agenturou DDB.
DDB se stává garantem a tvůrcem kreativního obsahu pro MAKRO v České republice i pro sesterskou společnost METRO na Slovensku, a to minimálně na následující 2 roky.
Novou kreativní agenturu hledal velkoobchodní řetězec Makro Cash & Carry ČR od podzimu loňského roku. Do tendru bylo pozváno 15 agentur, které splňovaly podmínky zadavatele na minimálně tříleté působení na trhu a zkušenosti z českého i slovenského prostředí. Dalšími podmínkami byl také kompletní in-house tým a zkušenosti s kreativní prací v B2B i B2C segmentu, ideálně s přesahem do FMCG a retailu.
Vítězná agentura byla vybrána především na základě kvality předloženého obsahu a prokázaného strategické myšlení. „Od partnerství s DDB očekáváme další pozitivní posun v tvorbě kreativního obsahu směřujícího k naplnění základní mise značky pomáhat podnikatelům růst,” komentuje novou spolupráci Martin Marek, Head of Branding MAKRO ČR. V rámci spolupráce s DDB chce MAKRO pracovat i na kreativním dialogu s partnery a dodavateli. Dále se zaměří i na podporu multikanálového konceptuzahrnujícího inspirativní prodejny a nové distribuční řešení.
DDB v roli kreativní agentury nahradí předchozího partnera, agenturu Kaspen/Jung von Matt, která se společností MAKRO spolupracovala od roku 2015.
MAKRO Cash & Carry ČR a NejBusiness.cz
18.2.2018
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....