Rok 2017 značka Peugeot zakončila rekordem a stejným způsobem začala i rok 2018. S počtem 1 104 registrovaných vozů realizovala nejúspěšnější leden ve své historii na českém trhu.
Poté, co v loňském roce značka Peugeot v ČR vystoupala na samý vrchol žebříčku v rámci trhu lehkých užitkových vozů, v prvním měsíci letošního roku se prosadily zejména osobní vozy. Nejlépe si vedl nejprodávanější osobní model značky – Peugeot 2008, který se stal velice žádaným artiklem lednové akce „7 dní Peugeot“.
V kategorii osobních vozů registrovala značka Peugeot v ČR 925 vozů (+ 239, resp. 34,8 %), čímž získala nejvyšší tržní podíl od května 2015: 3,98 % a 6. pozici v pořadí automobilek. K tomuto vynikajícímu výsledku přispělo zejména „7 dní Peugeot“, během kterých značka Peugeot přesáhla počet 1 250 nových objednávek vozů, z nichž značná část bude dodána zejména v březnu a dubnu.
Celkově značka Peugeot v ČR v lednu registrovala 1 104 osobních a lehkých užitkových vozů, dosáhla tržního podílu 4,49 % a obsadila 6. pozici mezi automobilkami. Nárůst oproti loňskému lednu činil + 13,7 %, resp. 133 vozů.
Peugeot a NejBusiness.cz
15.2.2018
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....