Na rok 2018 připravila Equa bank novou reklamní kampaň. Se svým sloganem „S Equa bank je vše pohádkově snadné“ zdůrazňuje kampaň snadnost změny banky. Žádná kouzla ani triky, ale transparentní a cenově výhodné bankovní produkty, které si svou snadností a jednoduchostí získají i postavy z pohádkového světa. Tváří banky zůstává i nadále Roman Vojtek, režisérkou spotů se stala Alice Nellis.
Dva nové televizní spoty, které se zaměřují na snadnou změnu banky, se na obrazovkách poprvé objeví 8. února. Ústřední postavou spotů je opět Roman Vojtek, který diváky provází prostředím banky a demonstruje snadnost a jednoduchost procesu zakládání nových produktů u Equa bank.
„V nové sérii spotů se snažíme především o zachování líbivosti reklam, odlišení v kategorii bankovních nabídek, jasnou komunikaci výhodnosti produktů a snadnosti změny banky. Zároveň je naším cílem, aby lidé po zhlédnutí reklamy reálně zvažovali přechod k Equa bank,“ říká Henrieta Arslanová, ředitelka marketingu Equa bank.
Kreativní koncept zůstává pohádkově laděný a v reklamních spotech opět vystupují pohádkové postavy. Ty tentokrát přišly řešit své problémy z pohádkové říše až do pobočky Equa bank.
Reklamní spoty mají stopáž 30s a vysílány budou na televizních kanálech TV Prima a TV Barrandov. V online prostředí poběží reklama v několika formátech, plánuje se i regionální outdoor. Reklamní koncept vytvořila agentura Proboston, produkci má na starosti Boogie Films, režisérkou se stala Alice Nellis.
Equa bank a NejBusiness.cz
13.2.2018
ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...
České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...
osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...
Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...