Podle každoročního hodnocení britské společnosti Brand Finance je Sberbank jednou z 25 nehodnotnějších bankovních značek na světě a dle sestavovaného žebříčku značek Brand Finance Global 500 zároveň i nejhodnotnější značkou v Rusku. Hodnota značky Sberbank stoupla za uplynulý rok o 27,5 % (resp. o 2,5 mld. USD) na 11,6 mld. USD.
„Přední místo, která značka Sberbank v mezinárodním hodnocení zaujímá, jen potvrzuje naše společné úsilí poskytovat klientům stále lepší služby. V rámci strategie rozvoje naší skupiny do roku 2020 chceme zvyšovat naši flexibilitu a rychlost poskytovaných s důrazem na spokojenost klientů, využívat k tomu chceme moderních technologie,“ řekl Herman Gref, generální ředitel a předseda představenstva Sberbank.
„Z hlediska hodnoty a síly si značka Sberbank v letošním roce vedla opravdu výborně, přičemž v Rusku lidé značku a její výhody vnímají o to silněji. To potvrzuje i vysoké ohodnocení klientského kapitálu, na kterém je náš rating založen. Přestože do finančního sektoru prorůstají startupy a startupové ekosystémy, tato výhodná pozice, kterou Sberbank z pohledu své obchodní značky zaujímá, jí poskytuje pevné základy k tomu, aby se přizpůsobila, a i nadále dosahovala špičkových výsledků,“ dodal David Haigh, generální ředitel a zakladatel společnosti Brand Finance, která hodnocení provádí.
Více informací o hodnocení naleznete zde (dostupné v anglickém jazyce).
Sberbank CZ a NejBusiness.cz
12.2.2018
ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...
České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...
osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...
Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...