Největší veletrh cestovního ruchu v Nizozemsku opět potvrdil skutečnost, že Holanďané mají Českou republiku v oblibě, opakovaně se tam vrací a též přibývá těch, kteří si ji letos vybrali jako svou prázdninovou destinaci poprvé.
Lednový veletrh Vakantiebeurs Utrecht letos úspěšně odstartoval veletržní sezónu 2018. Pod hlavičkou agentury CzechTourism se na oficiální expozici České republiky prezentovalo ve dnech 9. až 14. ledna celkem 10 spoluvystavovatelů – zástupců regionů, měst, kempu a sdružení měst Česká inspirace.
V rámci oficiálního veletržního doprovodného programu byly v „Travel Movie Theatre“ návštěvníkům každodenně promítány propagační spoty České republiky – České národní klenoty, o nových aspirantech na UNESCO, a spot pro rok 2018 ke 100. výročí založení Československa. Během doprovodného programu mohli návštěvníci vyzkoušet brýle s 3D virtuální realitou nebo ochutnávat oblíbené české pivo z Plzeňského Prazdroje.
„Veletrhy jsou jedním z nejvýraznějších nástrojů, jak Českou republiku prezentovat,“ uvádí ředitelka agentury Monika Palatková a dodává: „V roce 2017 jsme se s oficiální expozicí zúčastnili 20 veletrhů a podařilo se nám oslovit rekordních 1 800 000 návštěvníků.“
Veletrh Vakantiebeurs v Utrechtu, který je největší akcí svého druhu v Nizozemí, letos přilákal 105 000 návštěvníků. „Podle předpokladů byl největší zájem o informace týkající se aktivní dovolené v přírodě, zejména v regionu jižní Čechy, kempování a samozřejmě o Prahu,“doplňuje Petra Palečková, ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism Benelux v Amsterdamu.
Nizozemci patří k turistům, kteří tráví v České republice nejdelší dobu. „Především starší generace podnikají několikatýdenní dovolené. Měli jsme na stánku pána, který letos stráví na cestách deset týdnů a bude kombinovat Česko s Maďarskem,“ sdělila Petra Palečková a dodává, že letos byl na veletrhu zjevný nárůst zájmu také o Moravu.
Co se týče ubytování, zajímali se Nizozemci kromě pro ně typických kempů také o ubytování v rekreačních domech s kompletním zázemím. Mnozí navíc preferují namísto dopravy vlastním vozem leteckou dopravu a vozidlo si následně zapůjčí přímo v Čechách.
Z úst návštěvníků nejednou zaznělo i ocenění, že je z jejich pohledu Česká republika považována za bezpečnou destinaci. Je to skutečnost, která zejména v poslední době nabývá na významu.
Prezentace České republiky v Nizozemsku bude pokračovat na březnovém veletrhu Fiets en wandelbeurs v Utrechtu, který je zaměřen výhradně na aktivní dovolenou, zejména na pěší turistiku a cyklistiku.
CzechTourism a NejBusiness.cz
2.2.2018
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....