Projekt Peugeot Vyzkoušené vozy vykazuje od svého spuštění v roce 2010 konstantní prodejní výsledky. V roce 2017 bylo v rámci tohoto programu prodáno 803 vozů, což představuje nárůst o 3 % oproti roku 2016.
Značkový program Peugeot Vyzkoušené vozy nabízí už 7 let zákazníkům v České republice prověřené ojeté vozy se zárukou. Vozidla splňující přísné standardy získávají certifikát kvality, což jim usnadňuje prosadit se v silné konkurenci na českém trhu. V loňském roce si takto našlo cestu k zákazníkům 803 ojetých vozů Peugeot. Přibližně 40 % automobilů patřilo do kategorie Confort (stáří max. 8 let, nájezd max. 180 000 km), přičemž nejčastěji se jednalo o modely Peugeot 5008, 3008 a 308 SW (původní generace). 60 % loni prodaných Vyzkoušených vozů Peugeot se řadilo do kategorie Premium (stáří max. 3 roky, nájezd max. 60 000 km), a zde se prosadily hlavně novější verze modelu Peugeot 308 (uvedení na trh v r. 2014) a SUV Peugeot 3008.
"Naše prodejní nárůsty nejsou tak markantní jako u nových vozů Peugeot, kde loni značka dosáhla rekordu, přesto ale můžeme být spokojeni. Preferujeme totiž pozvolný nárůst při zachování maximální kvality našich ojetých vozů. Prodáváme je po důkladné technické kontrole v servisu a poskytujeme na ně nadstandardní celoevropskou záruku 12 měsíců, která kryje mechanické, elektrické a elektronické skupiny a součásti celého vozu. Za 7 let existence jsme si vybudovali důvěru klientů a náš program výbornou pověst, což jsou cenné vklady do budoucna,“ komentuje prodeje Ondřej Husák, specialista na Ojetá vozidla – Remarketing a Certifikovaná ojetá vozidla značek Peugeot, Citroën a DS.
Ani z hlediska koncesionářů značky Peugeot zařazených do programu nedošlo k radikálním změnám. Aktuálně tvoří prodejní síť Vyzkoušených vozů Peugeot 12 prodejních míst po celé ČR. Nejvyšších prodejů dosahují pražská koncese Peugeot DOMANSKÝ a KOPECKÝ v Bystřici nad Pernštejnem.
"Rozšiřování sítě není prioritou, tou zůstává opět kvalita. Naše nároky na prodejce ojetých vozů jsou opravdu vysoké a my jsme v této oblasti zcela nekompromisní,“ vysvětluje Ondřej Husák.
V rámci programu Peugeot Vyzkoušené vozy se v letošním roce se dá očekávat navýšení prodeje na přibližně 900 kusů. Podíl kategorie Comfort by měl narůst na přibližně 50 %.
Peugeot a NejBusiness.cz
25.1.2018
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....