Sběratelská kampaň v Albertu podpoří novoroční předsevzetí

Sběratelská kampaň v Albertu podpoří novoroční předsevzetí

Obchody Albert připravily se startem roku novou věrnostní kampaň. Zákazníci získají za každých 200 korun nákupu nebo za výběr zdravých produktů body, které mohou vyměnit za originální svačinové kapsičky a ubrousky FreshPack či prémiové lahve Contigo s výraznou slevou. Sběratelská kampaň „Zabalte to zdravě, chutně a hravě“ potrvá do 6. března. Albert však bude ke zdravému životnímu stylu v prodejnách inspirovat po celý rok.

První z letošních oblíbených sběratelských kampaní v obchodech Albert se nese v duchu zdraví a inspirace, jak jíst i pít lépe. „Předsevzali jsme si, že našim zákazníkům pomůžeme naskočit na dráhu zdravého životního stylu. Věříme, že produkty z nové kampaně je k tomu budou příjemně inspirovat,“ říká Soňa Balan, manažerka marketingu obchodů Albert.

Lahve i ubrousky myslí na životní prostředí

Zákazníci získají za každých 200 korun nákupu ve všech prodejnách Albert jeden bod, další body pak navíc obdrží za výběr partnerských produktů. „Při nákupu výrobků značky Nature’s Promise získají zákazníci hned tři body,“ upřesňuje Soňa Balan. Řadu Nature’s Promise nabízí Albert ve svých obchodech exkluzivně. Zahrnuje produkty, které vychází vstříc potřebám moderních zákazníků i těch, kteří musí či chtějí jíst bez lepku, laktózy nebo hledají veganské či výrobky v bio kvalitě.

Ubrousky a kapsičkyZa 15 nasbíraných bodů pak mohou zákazníci získat za atraktivní cenu prémiové lahve Contigo pro děti i dospělé a originální svačinové kapsičky či ubrousky FreshPack v různých designech.

„Kapsičky a ubrousky s motivy, které budou bavit malé i velké, pomohou uchovat doma připravenou svačinu déle čerstvou. Navíc jsou šetrné k životnímu prostředí, protože je můžete používat opakovaně, stačí je jen otřít či vyprat,“ popisuje Soňa Balan. Oblíbené lahve značky Contigo se pak pyšní skvělou kvalitou i designem, dlouhou funkčností a také pojistkou zabraňující rozlití.

Sběratelská kampaň „Zabalte to zdravě, chutně a hravě“ potrvá ve všech obchodech Albert od do 6. března 2018. Více informací najdete na www.albertzdrave.cz.

Stojí za to jíst lépe

Téma zdraví a inspirace prostupuje i novou kampaní značky Albert, kterou řetězec představil na začátku ledna. Brand kampaň s mottem „Stojí za to jíst lépe“ přináší zákazníkům inspiraci a nápady, jak se podívat na jídlo z nových úhlů a najít v něm radost. Albert chce ukázat, že existuje celá řada receptů, způsobů a kombinací, které mohou zákazníci vyzkoušet, a nemusí se toho bát, protože jim v tom rád pomůže.

Zdroj informací

Albert a NejBusiness.cz

Datum

23.1.2018

Diskuse

Žádný komentář dosud nebyl vložen

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

27. dubna 2025

SGEF reportuje 36% nárůst financování strojů a technologických zařízení

Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...

25. dubna 2025

Flexibilních kanceláří v Česku už je přes 172 500 metrů čtverečních. A bude jich více i v regionech

Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...

22. dubna 2025

IROP v roce 2024: 2 409 podpořených projektů a investice za 26,5 miliardy korun

Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...

17. dubna 2025

Inspekce práce v loňském roce při kontrolách odhalila téměř 2 tisíce nelegálně pracujících osob

V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...

9. dubna 2025

ABB, Smart View a Keyence otevřely studentům dveře do reálného světa robotiky na RoboVision Hackathonu

ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...

8. dubna 2025

Exportéři hledají nové trhy. Diverzifikace je klíčem ke stabilitě a odolnosti

České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...

10. března 2025

Česká EAG ohlásila dvě akvizice v Německu za více než miliardu

osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...

28. února 2025

Evropská komise schválila Česku podporu na výrobu tepla z biomasy

Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...

27. ledna 2025

Nůžky odměňování žen a mužů v Česku jsou pořád rozevřené

Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...

22. ledna 2025

Půjčka pro podnikatele je spojená s minimální administrativou

Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...

Reklama

Page generated in 1.2254 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál