Od ledna může čerpat všechny výhody klientského programu každý, komu byla vystavena Karta výhod Dr.Max. Dosud mohli plnou škálu benefitů čerpat jen potřební: senioři, zdravotně hendikepovaní, děti a váleční veteráni.
Dosud mohly všechny kategorie členů věrnostního programu bez výjimky čerpat výhody akční letákové nabídky, sleva až padesáti procent z doplatku na předepisované léky ale byla dostupná jen zmíněným vybraným skupinám potřebných. To se nyní zásadně mění – dosáhnou na ni i klienti od patnácti do šedesáti let.
„Má to několik důvodů“, říká generální ředitel sítě Dr.Max Daniel Horák, „program se tak určitě stává přehlednějším a potom – přijde-li pacient s receptem na lék, pak to znamená, že je nemocný a potřebuje pomoc. Takovým klientům musíme vycházet přednostně vstříc.“ Poskytnutí slevy lze ověřit okamžitě během výdeje v lékárně – je uvedena na účtence, případně na internetových stránkách Ministerstva zdravotnictví, kde jsou uvedeny výše doplatků.
Kartu výhod Dr.Max není nutné mít fyzicky v peněžence – je dostupná i v mobilní aplikaci Dr.Max, která nabízí i další služby: například nalezení nejbližší lékárny zmíněné sítě nebo připomínací funkci, kdy má pacient vzít svůj lék. Registrace do věrnostního programu je velmi jednoduchá – ve kterékoli lékárně stačí vyplnit formulář a karta je vydána na počkání.
Klientský program Dr.Max se zásadně změnil před třemi lety, kdy sleva z doplatku jako klíčový benefit zmíněné sítě lékáren vystřídala kompenzaci za třicetikorunový regulační poplatek (tzv. poplatek za recept). Tato změna byla spojena i s přeregistrací klientů a výdejem nového typu karty. Za zmíněné období dosáhl počet držitelů Karty výhod Dr.Max čísla 2.680.000 a jen za minulý rok přibylo 300.000 členů věrnostního programu. To z něj činí patrně nejúspěšnější věrnostní systém v ČR. Zároveň je zřejmě nejpropracovanější a zejména proto se mu dostalo několika ocenění, včetně mezinárodních. Ceny Loyalty Magazine Award, jakéhosi Oscara pro věrnostní programy, si odnesl hned ve třech kategoriích, mimo jiné jako „nejlepší nový věrnostní program roku“ a „nejlepší program v rámci regionu střední a východní Evropy“.
Dr. Max Lékárna a NejBusiness.cz
19.1.2018
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....