V prosinci si Globus vyzkoušel roli Ježíška. Ptal se svých zákazníků, kteří přišli nakoupit do hypermarketu, co by si přáli k Vánocům a jaký je pro ně ideální dárek. Ještě než si dotázaní nakoupili, Globus jim dárky nadělil. Za ideou emocemi nabité akce stojí vedle Globusu i kreativci z 2Fresh, kteří si na pomoc přizvali moderátora Míru Hejdu. Pocity radosti a překvapení v jednom momentu zachytily kamery a vy je můžete sledovat na facebookovém profilu Globus Česko nebo na Youtube.
Vánoční atmosféru plnou kouzel a splněných přání letos nenajdeme pouze pod stromečkem nebo v televizi. Milé adventní překvapení připravil pro své zákazníky i hypermarket Globus. V duchu hesla „V Globusu máme dárky pro všechny“ nadělil nic netušícím zákazníkům dárky, které si sami přáli. Za nápadem a realizací ideálního dárku stojí Globus a reklamní agentura 2Fresh. Vše probíhalo v reálném čase. „Ve chvíli, kdy jsme se pro tenhle nápad rozhodli, nám bylo jasné, jak náročné bude celou akci zrealizovat. Nejdůležitější byla autenticita výsledného videa a motivace udělat radost našim zákazníkům” říká Prokop Blümel, který má v Globusu na starosti online marketing. Pro maminky byly jejich ideálním dárkem zejména domácí spotřebiče jako sušička, robot, vysavač, tatínkové si pak přáli od televize po pivo. Dětem pak nadělil Globus hračky či hry na počítač. „„Díky opravdu širokému sortimentu našich hypermarketů jsme byli schopní sehnat většinu z dárků během několika málo minut.“ pochvaluje si Blümel.
Moderátor Míra Hejda, známý z pořadů Óčko Limuzína nebo Snídaně s Novou, oslovil náhodně vybrané zákazníky chystající se do Globusu na nákupy, aby mu ve zdánlivě nevinné anketě prozradili svá vánoční přání. Zatímco pak nic netušící zákazníci nakupovali, lidé z Globusu pro ně připravovali velké překvapení. Po nákupu na zákazníky u pokladen čekaly zabalené dárky podle přání, která uvedli. „Tajný plán byl, že z návštěvníků Globusu nenápadně vytáhnu, co si k Vánocům přejí nejen oni, ale celá jejich rodina. Poté produkční tým přibližně 20 lidí vše nachystá, zabalí a hned co si návštěvník nakoupí, přijedeme k němu opět, ale to už s vánočním stromkem a dárky. Povedlo se to skvěle! Bylo to krásné a silné,“ říká Míra Hejda.
Celá akce si vyžádala štáb o 20 lidech, jeden natáčecí den a spolupráci všech zaměstnanců Globusu, kteří v tu chvíli měli směnu. „Bylo to jedno z nejzábavnějších natáčení, které jsem zažil. Použili jsme dohromady 6 různých kamer, dárky sháněli 4 lidi a další 3 je balili. Všichni jsme byli napumpovaní adrenalinem a po skončení celé akce k naší spokojenosti, i dojatí,“ uzavírá Tomáš Urbánek, kreativní ředitel 2Fresh. Dodává, že to pro interní produkční tým agentury byla opravdová zkouška. Nakonec pro krátké video měli více než 20 hodin videozáznamu.
Globus ČR, k.s. a NejBusiness.cz
14.1.2018
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....