FlixBus, mladá evropská společnost působící v oblasti autobusové dopravy, vstoupil na český trh vnitrostátní dopravy v srpnu tohoto roku. Od září ke konci prosince hlásí dopravce téměř dvojnásobný nárůst cestujících na vnitrostátních spojích. Jednou z jeho páteřních tras je i spojení mezi Prahou a Brnem, kde nabízí cestu až 41x za den. Ve špičkách si zákazníci mohou vybrat ze tří spojů za hodinu a jejich cena začíná na 79 Kč.
„Cestování mezi Prahou a Brnem vnímáme z pohledu českých obyvatel jako jedno z nejdůležitějších. Během dvouapůlhodinové cesty v zeleném autobuse si zákazníci mohou pohodlně odpočinout nebo díky kvalitnímu Wi-Fi připojení pokračovat v práci,“ zmiňuje výhody cestování autobusem tisková mluvčí společnosti FlixBus Martina Čmielová. Společnost zákazníkům nabízí vysokou frekvenci spojů – ve špičkách si lze vybrat až ze tří spojů za hodinu.
FlixBus se soustředí na poskytování vysokého komfortu cestování se vším, co je pro pohodlnou cestu nezbytné – nabíjecí zásuvky, velký odstup sedadel, dostatečný zavazadlový prostor a kvalitní Wi-Fi připojení. Další výhodou je nízká cena.
„Nejvytíženějšími spoji mezi Prahou a Brnem jsou sobotní ranní a nedělní podvečerní spoje ve směru z Prahy. Ty zpravidla bývají vyprodané,“ dodává Čmielová. V opačném směru z Brna musejí zákazníci kupovat jízdenky s předstihem pro cesty na pátek odpoledne a neděli podvečer.
Kromě Brna spojují autobusy FlixBus Prahu s dalšími krajskými městy jako Karlovy Vary, Liberec, Plzeň nebo České Budějovice. V rámci evropské sítě zelených autobusů je pak Praha spojena s 25 zeměmi a více než 600 destinacemi přímo nebo s jedním přestupem.
Evropský dopravce postupně ve své službě zavádí změny, kterými vychází vstříc českým zákazníkům. „Zrušení nebo změna rezervace je pro pro české zákazníky nově zdarma,“ připomíná Čmielová.
Od prosince FlixBus navázal spolupráci se všemi kancelářemi s prodejním programem AMSBus. Díky tomuto spojení si zákazníci zelených autobusů mohou zakoupit jízdenky na více než 200 českých a 100 slovenských kontaktních místech.
„S vývojem poptávky zákazníků po zelených autobusech jsme spokojeni. Máme radost, že se nám nyní podařilo již pevně zakotvit také na trhu české vnitrostátní dopravy,“ hodnotí téměř pětiměsíční vývoj vnistrostátních spojů FlixBusu Čmielová.
FlixMobility a NejBusiness.cz
14.1.2018
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....