Unikátní narozeninová iniciativa {SPOLEČNĚ} podpořila u příležitosti 25. narozenin společnosti dm v roce 2017 celkem více než 200 projektů ze sociální, kulturní či ekologické oblasti po celé České republice a to částkou ve výši téměř 15 milionů korun.
S cílem smysluplně pomoci tam, kde je to potřeba a zlepšit tak prostředí kolem nás, zrealizovala v uplynulém roce společnost dm u příležitosti oslavy jubilea na českém trhu netradiční iniciativu: Rozhodla se v 1. fázi podpořit nejprve 25 společensky prospěšných projektů z celé republiky, které vybrala veřejnost a odborná porota. Díky velkému zájmu ze strany organizací se dm rozhodla podpořit dalších 25 projektů. Od dubna do října tak poskytla vybraným organizacím ze všech koutů České republiky a jejich rozmanitým projektům finanční a materiální podporu, včetně dobrovolnické pomoci z řad samotných spolupracovníků. Možnosti, jak {SPOLEČNĚ} pomoci, byly stejně různorodé jako projekty samy. „Díky našemu přispění si například pražské sdružení SRAZ mohlo pořídit nového koně pro hiporehabilitaci, v Rudolfově u Českých Budějovic vyroste díky podpoře dm nová přírodní zahrada, teplická chráněná dílna Arkadie si za příspěvek zakoupila novou keramickou pec, olomoucký hospic si pořídil potřebné přístroje a vybavení. A mohla bych pokračovat dále,“ uvádí Martina Horká, jednatelka společnosti dm, a doplňuje: „Radost, kterou jsme tímto způsobem mohli dopřát zástupcům organizacím i jejich klientům, je oboustranná.“
V říjnu a listopadu se navíc do iniciativy zapojilo i všech 224 prodejen dm, které tak odstartovaly její závěrečnou fázi. Každá prodejna si zvolila projekt v místě svého lokálního působení a ten následně podpořila. Celkem tak bylo podpořeno dalších 174 projektů – některé prodejny rozhodly spojit a podpořit společně konkrétní organizaci větší měrou. I v tomto případě zaštítila dm realizaci materiálně, finančně a s pomocí dobrovolníků z řad dm. Celkem věnovala společnost dm na podporu iniciativy částku ve výši přibližně 15 mil. CZK.
„Iniciativou {SPOLEČNĚ} jsme chtěli oslavit jubileum 25. narozenin na českém trhu jinak, než rozdáváním slev nebo soutěžemi o ceny, což je na trhu běžné. {SPOLEČNĚ} jsme ukázali, jak obchodní společnost dokáže jít příkladem a že ve spojení se zákazníky a partnery dokážeme být silní a naše okolí skutečně pohnout k lepšímu. Objem investovaných prostředků i velmi pozitivní ohlas ze strany organizací, partnerů i zákazníků potvrzují, že jsme se rozhodli správně,“ uzavírá téma úspěšné aktivity Martina Horká.
dm drogerie a NejBusiness.cz
14.1.2018
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....