BeBe Dobré ráno si hraje s chováním lidí po probuzení

BeBe Dobré ráno si hraje s chováním lidí po probuzení

Značka BeBe Dobré ráno z portfolia společnosti Mondelez International zahajuje v lednu novou aktivační kampaň zaměřenou na podporu snídání ve spojení se svými sušenkami. Především v digitálním prostoru představí pomocí pěti českých a slovenských ambasadorů různé typy lidí a jejich chování po ranním probuzení a spojí je s jednotlivými produktovými řadami značky BeBe Dobré ráno. Se všemi ambasadory zároveň proběhnou fanouškovské soutěže „A jaký jsi po ránu ty?“. Komunikaci posílí také aktivity realizované v in-storu.

„Každý jsme po ránu úplně jiný. Probudí nás něco jiného, máme jiný start a jinak nastavený budík. Právě rozdíly v ranních zvycích nás tak rozdělují do různých skupin. Někdo se ráno spokojí s klasickým stereotypem, jiný zase potřebuje mazaný plán pro zahnání ranní nepohody,“ říká Veronika Demčíková, manažerka značky Bebe Dobré ráno pro Českou republiku a Slovensko. „Produkty BeBe Dobré ráno, ať už jde o klasické, mazané, s jogurtovou kulturou či mini sušenky, případně řadu Na měkko, jsme proto kreativně spojili vždy s jednou zajímavou osobností silnou na sociálních sítích, která zároveň svým chováním vystihuje danou sušenku.“

Herec Lukáš Hejlík se v konceptu reprezentuje jako ranní klasik s kávou a rychlou snídaní, moderátor slovenské Europy 2 Vlado Varecha hýřící dobrou náladou už od rána zase zastupuje mazané sušenky, slovenská youtuberka MOMA citově spojená se svým psem produkty naměkko, bloggerka Tereza in Oslo se svým miminkem řadu mini a jogínka Magdalena žijící cvičením zase vyvážené stravování pomocí sušenek s jogurtovou kulturou.

Myšlenku typologie rán a snídaní připravila agentura PR.Konektor, která v kampani zastřešuje PR aktivity a ve spolupráci s influencerskou agenturou The HIVE vybrala pro projekt vhodné ambasadory. PR.Konektor zajistil také kreativní návrhy designů krabiček, které budou u vybraných prodejců jako dárek k nákupu sušenek. Digitální část kampaně je v režii agentury Peppermint, nákup médií zajišťuje agentura Carat.  

Zdroj informací

Mondelez a NejBusiness.cz

Datum

10.1.2018

Fotogalerie

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

22. dubna 2025

IROP v roce 2024: 2 409 podpořených projektů a investice za 26,5 miliardy korun

Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...

17. dubna 2025

Inspekce práce v loňském roce při kontrolách odhalila téměř 2 tisíce nelegálně pracujících osob

V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...

9. dubna 2025

ABB, Smart View a Keyence otevřely studentům dveře do reálného světa robotiky na RoboVision Hackathonu

ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...

8. dubna 2025

Exportéři hledají nové trhy. Diverzifikace je klíčem ke stabilitě a odolnosti

České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...

10. března 2025

Česká EAG ohlásila dvě akvizice v Německu za více než miliardu

osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...

28. února 2025

Evropská komise schválila Česku podporu na výrobu tepla z biomasy

Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...

27. ledna 2025

Nůžky odměňování žen a mužů v Česku jsou pořád rozevřené

Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...

22. ledna 2025

Půjčka pro podnikatele je spojená s minimální administrativou

Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

Reklama

Page generated in 1.298 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál