České i slovenské regiony, tradiční evropské země, Amerika, ale i exotické destinace. HOLIDAY WORLD 2018 opět na pražském Výstavišti v Holešovicích.
Veletrh cestovního ruchu Holiday World se řadí mezi nejvýznamnější akce svého druhu, nejen v České republice, ale i v regionu střední Evropy. 27. ročník proběhne ve dnech 15. - 18. 2. 2018 v areálu holešovického Výstaviště v Praze společně s 12. ročníkem gastronomického veletrhu Top Gastro & Hotel. Oba veletrhy každoročně pořádá INCHEBA EXPO PRAHA.
Návštěvníci veletrhu budou moci prostřednictvím expozic téměř všech krajů České republiky procestovat celou naši zemi a získat zajímavé tipy na svoji příští dovolenou nebo výlety a možnosti trávení volného času.
Holiday World bude také přehlídkou a inspirací pro zahraniční cesty do zemí blízkých, ale i velmi vzdálených. Kromě našich sousedů a dalších evropských zemí včetně Středomoří mohou návštěvníci načerpat informace o exotických krajinách, jako jsou Thajsko, Čína, Indonésie, Dominikánská republika, Kuba, Mexiko, Sri Lanka, ale i třeba Palestina a další.
Českou republiku a Slovensko čeká v roce 2018 důležité výročí. 28.řijna uplyne přesně sto let od vzniku Československa. Tento významný milník naší společné historie umocníme tím, že se Partnerskou zemí pro rok 2018 stává Slovensko. Rozsáhlá expozice umístěná v Pravém křídle Průmyslového paláce bude osobitě lákat návštěvníky na výlety a dovolenou na Slovensku. Tradičně zde bude mnoho spoluvystavovatelů, kteří návštěvníkům představí neobvyklá místa, možnosti a tipy. Češi považují Slováky za nejbližší národ, stejně jako Slováci Čechy a tyto dlouholeté nadstandardní vztahy budeme utužovat a upevňovat při setkáních na veletrhu Holiday World 2018 se skleničkou vína, dobrým jídlem a tradiční slovenskou hudbou.
Redakce KAM po Česku a Incheba Expo Praha připravily pod záštitou Asociace krajů ČR a Ministerstva pro místní rozvoj ČR v pořadí již 6. ročník ankety Kraj mého srdce. Vítězové budou slavnostně vyhlášeni v doprovodném programu zahajovacího dne veletrhu Holiday World.
Smyslem ankety je podpořit domácí cestovní ruch a zjistit aktuální oblibu jednotlivých částí republiky u široké veřejnosti. Dlouhodobým cílem ankety je posilovat vědomou vazbu hlasujících na konkrétní kraje a důvody jejich atraktivnosti. Hlasování probíhá jak na serveru www.kampocesku.cz, tak na stránkách krajských úřadů, destinačních společností, regionálních agentur nebo turistických informačních center do konce ledna 2018.
Cestovní kanceláře se již tradičně na veletrhu prezentují svými samostatnými expozicemi s nabídkou zajímavých veletržních slev. Menší cestovní kanceláře sdružené v některé z obou asociací využijí možností sdružených expozic v samostatných sektorech. Návštěvníci naleznou sektory cestovních kanceláří ve Veletržní hale.
Pro odbornou veřejnost připravujeme zajímavou konferenci 360 Travel Trends zaměřenou na aktuální témata z oblasti cestovního ruchu. V rámci hlavního tématu Světové trendy se zaměříme na Travel StartUpy (inovace) a Influencers (sociální media/online marketing) a další témata zaměřená na aktuální témata z domácí scény.
Současně s touto konferencí je v plánu bohatý program připravovaný ve spolupráci s agenturou CzechTourism.
Kromě zajímavého odborného programu připravujeme o víkendu atraktivní program pro širokou veřejnost. Neděle bude zaměřená na rodiny s dětmi, pro které bude připraveno nejenom spousta zábavy, zajímavé tvořivé a vzdělávací akce, ale také zvýhodněné rodinné vstupné.
Pro každého návštěvníka veletrhu organizátoři opět připravují ve spolupráci se zúčastněnými cestovními kancelářemi soutěž “Zájezdy za milion”. Novinkou je, že každý den budou mít všichni přítomní příležitost na veletrhu získat hodnotný zájezd a samozřejmě i slevové kupony pro příští turistickou sezonu. Zájezdy a slevové kupony na zájezdy tak bude možné vyhrát pouze osobně na veletrhu Holiday World 2018.
Na veletrhu Holiday World 2017 si výherní kupón odneslo přes 100 návštěvníků, kteří se prostřednictvím svých mobilních telefonů přihlásili do soutěže. Podrobnosti najdete na www.zajezdyzamilion.cz.
Již tradiční a velmi atraktivní součástí veletrhu HOLIDAY WORLD je víkendová přehlídka autogramiád, vystoupení cestovatelů a prezentace jejich nových dobrodružství, premiér nových filmů, cestovatelských výstav fotografií pod názvem WORLD FILM. Tento festival bude probíhat v Křižíkově pavilonu B ve dnech 17. a 18. února a návštěvníci na něm mají jedinečnou možnost osobně potkat zajímavé cestovatelské osobnosti.
V roce 2018 se můžete též těšit na 12. ročníkem gastronomického veletrhu Top Gastro & Hotel. Cílem spojení jednotlivých veletrhů je poukázat na vzájemné souvislosti mezi světy cestování a gastronomie a představit je v co nejširší paletě odborníkům a laikům.
Pro odborné návštěvníky spustíme již brzy registraci s výhodnou vstupenkou na všechny dny veletrhu za 200,-Kč vč. DPH.
Program výstavních dnů bude na holešovickém výstavišti opravdu bohatý, nenechte si tedy ujít jedinečnou příležitost seznámit se zblízka s celým světem.
Další informace naleznete na www.holidayworld.cz a www.top-gastro.cz.
Incheba a NejBusiness.cz
28.12.2017
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....