L’Oréal v reakci na rostoucí význam a legitimní požadavek na větší transparentnost zveřejnil svou politiku v oblasti lidských práv. Chce takto sdílet svůj závazek se spotřebiteli, stakeholdery a občanskou společností a zároveň lépe vysvětlit, jak je tento závazek respektován v praxi.
Společnost se domnívá, že jako podnikatelský subjekt a jako odpovědný korporátní občan má odpovědnost identifikovat a řešit všechny skutečné i potenciální nepříznivé dopady na lidská práva, v nichž může být Skupina zapojena prostřednictvím vlastní činnosti nebo obchodních vztahů.
Více o politice lidských práv v L’Oréalu se dozvíte ZDE.
L’Oréal a NejBusiness.cz
24.12.2017
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....