L’Oréal v reakci na rostoucí význam a legitimní požadavek na větší transparentnost zveřejnil svou politiku v oblasti lidských práv. Chce takto sdílet svůj závazek se spotřebiteli, stakeholdery a občanskou společností a zároveň lépe vysvětlit, jak je tento závazek respektován v praxi.
Společnost se domnívá, že jako podnikatelský subjekt a jako odpovědný korporátní občan má odpovědnost identifikovat a řešit všechny skutečné i potenciální nepříznivé dopady na lidská práva, v nichž může být Skupina zapojena prostřednictvím vlastní činnosti nebo obchodních vztahů.
Více o politice lidských práv v L’Oréalu se dozvíte ZDE.
L’Oréal a NejBusiness.cz
24.12.2017
osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...
Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...