Korejští blogeři představili Moravu deseti milionům svých followerů

Korejští blogeři představili Moravu deseti milionům svých followerů

Patnáct korejských blogerů se utkalo o nejzajímavější prezentaci České republiky na sociálních sítích. Společnou kampaň zorganizovalo zahraniční zastoupení CzechTourism v Soulu ve spolupráci s CK Naeil Tour, korejskou pobočkou fotografického gigantu Olympus, a leteckou společností Qatar Airways.

Nejlepší bloger získal v rámci propagační akce, která se těšila velkému ohlasu, volnou letenku na jednu cestu po světě.

Kampaň byla spuštěna v létě akviziční výzvou k blogerskému tripu, na kterou se přihlásilo více než 300 zájemců. V září dorazilo patnáct vybraných cestovatelských blogerů a populárních fotografů na jižní Moravu, do Brna, Olomouce a do Kroměříže, aby mohli poznávat nejen tamní památky UNESCO, ale i speciality a tradice České republiky.

Z této cesty, na které spolupracovaly partnerské organizace – město Brno, Centrála cestovního ruchu Jižní Moravy, Střední Moravy a Východní Moravy, město Olomouc a Kroměřížsko - publikovali účastníci po dva měsíce své příspěvky. Na blozích bylo publikováno celkem 171 příspěvků, 273 příspěvků vzniklo pro sociální síť Instagram a další pro Twitter, YouTube a Naver TV. Příspěvky zhlédlo téměř 10 milionů followerů.

V Koreji jsou sociální sítě mnohem rozvinutější

„V Koreji jsou sociální sítě mnohem rozvinutější a mají zde větší vliv než u nás. Průměrný Korejec se na cestách po zahraničních destinacích nejčastěji orientuje právě podle zkušeností dalších krajanů, které cíleně hledá na korejských sociálních sítích. Spoluprací s tamními influencery či cestovatelskými komunitami může centrála cestovního ruchu cíleně ovlivňovat preference individuálních turistů i napomáhat rozvoji destinací,“ vysvětluje Michal Procházka, ředitel zastoupení agentury CzechTourism v Koreji. Pro hotely, restaurace, produkty aktivní turistiky nebo třeba hostely je tak důležité, aby se na korejských blogerských platformách objevily – ať už na naver.com nebo daum.com.

 „Pro nás byla v kampani důležitá nejen tvorba kvalitních fotomateriálů, ale i samotná inspekční cesta. Při té nám blogeři pomohli představit infrastrukturu, se kterou se při cestování po jižní či střední Moravě setkali, nebo zázemí brněnské metropole. Vzhledem k existující jazykové i kulturní bariéře potřebují korejští turisté nalézt na sociálních sítích podrobnější návod, jak dojet například z Brna do Lednice přes Podivín,“ dodává Michal Procházka.

Kampaň byla zároveň příležitostí k představení nového spojení do Prahy, které nabízí od srpna letošního roku ze Soulu přes Dauhá aerolinka Qatar Airways. „V situaci vysokého nárůstu incomingové turistiky z Koreje je pro nás každé další nové letecké spojení důležité a vítané, navíc s partnerem, který má zájem o rozvoj naší destinace,“ uzavírá Procházka.

Počet individuálních turistů z Koreje v posledním období prudce roste. Přijíždí více mladých žen ve věku 20–30 let, ale i rodin s dětmi či bonitnější klientela, která si vybírá náročnější a kvalitnější produkty, než klasičtí turisté balíčkových zájezdů. Za první tři čtvrtletí roku 2017 přicestovalo do České republiky podle údajů Českého statistického úřadu 329 tisíc Korejců, z nichž více než polovinu tvoří právě samostatní cestovatelé, a jedna čtvrtina z nich směřuje mimo Prahu i do regionů. Průměrná doba pobytu v České republice se v případě individuálních turistů pohybuje kolem 3 nocí. A to zejména v populárních kombinacích s návštěvou Rakouska, Maďarska, ale například i Francie či Švýcarska.

Zdroj informací

CzechTourism a NejBusiness.cz

Datum

20.12.2017

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

Reklama

Page generated in 1.7326 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál